Пересідаємо на двоколісний: чи готовий Луцьк до велосипедистів?
Велосипеди стали надзвичайно популярними за останні кілька років. Спочатку ними найчастіше їздили жителі сільської місцевості, а коли карантин і коронавірус охопили світ - містяни пересіли на велики теж. Це не тільки екологічний, сучасний та європейський транспорт, а й транспорт, який завезе вас туди, де не проїде авто.
Луцьк позиціонує себе як місто прекрасне для велосипедистів. Тому що має рівнинний рельєф. За офіційними даними у Луцьку 10 км велосипедних доріжок.
Якщо ви все ж таки зібралися до Луцька з велосипедом, то вам варто знати:
велосипедні доріжки розташовані на найбільших проспектах: Волі, Соборності, Відродження та Молоді, а також на вул. Ківерцівській, Ветеранів, Рівненській
615-ти метрова доріжка на вулицях Липинського та Кримського, що за гіпермаркетом «Там Там» (тут ідеальне місце для навчання).
В центрі міста на проспекті Волі (від повороту на вул. Шопена до Київського майдану) облаштовують велодоріжку з асфальту довжиною 1 км 514 м.
Лучани на велосипедах організовують велопробіги містом та веломандрівки до красивих місць поблизу міста.
Доречі, велосипед у Луцьку можна взяти на прокат у спеціальних сервісах у кількох мікрорайонах міста, зокрема парку ім.Лесі Українки та на 40-ву кварталі.
В планах міської влади з’єднати всі мікрорайони Луцька велосипедними маршрутами та об’єднати їх в єдину мережу в межах громади. У місті хочуть створити сучасну велосипедну інфраструктуру: велодоріжки, пункти прокату, парковки та ін. А також розробити електронну карту велосипедної та супутньої інфраструктури Луцька.
А що ж кажуть лучани? чи задоволені вони ситуацією з велодоріжками та чи поважають їх на дорогах водії автотранспорту?
Ось кілька коментарів із соціальної мережі Фейсбук.
Додам ще й від себе особисто.
Бути велосипедистом - класне відчуття. ми часто їздимо двоколісними сусідніми районами міста на прогулянку з дітьми. Про щоденні поїздки до магазину чи правах я вже не говорю.
Активно використовувати велосипед розпочала в той час, коли через карантинні обмеження були проблеми з транспортом, а дістатися в інший кінець міста треба було. Спочатку, чесно кажучи, було страшно. Особливо охоплював страх на активних ділянках доріг, де безліч авто, вантажівок, а от доріжок нема. І здавалося, я б по тротуару поїду - а і його теж нема.
Велосипедних доріжок дійсно мало. Та й стан у них, як то кажуть "не першої свіжості" - бруківка повилітала, розмітки нема, нормальних з'їздів теж бракує.
Окремо варто відзначити взаємоповагу серед водіїв і велосипедистів - рівень на мінімумі був спочатку, на сьогодні вже ніби адаптувалися.
Нам є до чого прагнути. Маю з чим порівняти - всього за 250км у польському місті Люблін велодоріжки оперізують місто. Вони є кругом, їх чітко видно, вони є у всіх парках на районах.
Сподіваюся, так буде і в нас!
Україна - перша країна світу, проти якої застосували міжконтинентальну балістичну ракету - СтратКом
Сьогодні, 21 листопада, рашисти здійснили черговий нелюдський злочин супроти України та українського народу.
переглядів: 188
Зеленський підписав закон, що дає військовим право обирати отримувачів виплат у разі зникнення або полону
Президент України Володимир Зеленський підписав законопроєкт №11407, який надає військовим можливість самостійно обирати, хто з їхніх родичів чи близьких осіб буде отримувати фінансові виплати в разі їхнього зникнення безвісти або потрапляння в полон.
переглядів: 417
Цьогоріч 160 ветеранів Рівненщини успішно працевлаштувалися
Служба зайнятості Рівненщини активно підтримує ветеранів та їхні сім’ї у працевлаштуванні та професійному розвитку.
переглядів: 416
Як захистити побутову техніку від стрибків напруги
Через пошкодження енергосистеми України внаслідок масованих атак можливі коливання напруги в електромережі. Це може призвести до пошкодження побутової техніки.
переглядів: 430
Українці зможуть шукати роботу через застосунок на телефоні
Міністерство економіки України запустило новий мобільний додаток, який допоможе швидко знайти вакансію, стати до електронної черги на працевлаштування або отримати ваучер на навчання.
переглядів: 429