Крауд-маркетинг - що це таке і як з ним працювати
Роз'яснення крауд-маркетингу
Слово «крауд» – транслітерація від англійського слова «crowd», що в перекладі означає «натовп». Тому буквально фразу можна перекласти російською як «маркетинг/реклама (за допомогою) натовпу». Звідси й визначення терміна:
Крауд-маркетинг – це техніка просування, що включає низку комплексних заходів щодо підвищення впізнаваності бренду в мережі. Вона використовує різні канали, такі як соціальні мережі, форуми тощо. для поширення інформації про якийсь продукт у ненав'язливій формі.
Якщо говорити простіше, то сервіси, такі як https://linksboosters.com/ua/ намагаються взяти під контроль такі громадські ресурси як відгуки, рекомендації та особисті думки в інтернеті. І за допомогою цих ресурсів створити певний образ бренду та популяризувати його. Але без агітації та недвозначних натяків.
Таким чином, використовуючи один «натовп» (штучно створений), спеціалісти з крауд-маркетингу впливають на інший «натовп», задовольняючи ті чи інші її потреби, демонструючи продукт від імені реальних користувачів та оснащуючи потенційних клієнтів всією необхідною інформацією на тих майданчиках, на яких вони звикли проводити час.
Завдання крауд-маркетолога
Фахівці в галузі крауд-маркетингу ставлять перед собою одразу кілька цілей:
• Підвищити впізнаваність бренду у мережі. Розповісти про нього потенційним покупцям.
• Вплинути на громадську думку і зробити аудиторію більш лояльною стосовно рекламованого бренду.
• Збільшити кількість трафіку із боку потенційних споживачів.
• Сформувати «якісніші» поведінкові чинники на ресурсі (зокрема для пошукових роботів).
• Розбавити надмірну кількість замовного трафіку зі сторонніх посилань.
• Поширити необхідну інформацію про запропонований продукт серед великої аудиторії, що входить у всі сегменти цільової аудиторії (ЦА).
• Підвищити позиції бренду в пошуковій видачі шляхом грамотного SEO під час поширення інформації в мережі.
• Як підсумок – збільшити загальну кількість продажів послуги/товару бренду, що просувається.
Строки досягнення поставленої мети
Коли крауд-маркетинг почне давати помітний результат, залежить від багатьох чинників: початкової популярності бренду, точності визначення цільової аудиторії, обраної тактики поширення інформації тощо.
Розкручувати щось, що вже має певну аудиторію та перебуває на слуху, набагато простіше, ніж невідомий бренд. Також терміни досягнення поставлених цілей можуть збільшуватися за неправильно обраної ЦА і, відповідно, каналів просування. Та й не можна ігнорувати обрану нішу. Продавати смартфони легше, ніж раритетні автомобілі.
Зазвичай перші виміри результативності цієї техніки починають проводити через 2-4 місяці від початку. На цьому етапі можна робити висновки щодо ефективності обраної стратегії, але знову ж таки потрібно враховувати нішу продукту.
Автоматизація фінансового обліку: підвищення ефективності бізнесу
Автоматизація фінансового обліку є важливим елементом для сучасних компаній, які прагнуть оптимізувати витрати, підвищити ефективність та забезпечити точність звітності. Фінансовий облік включає обробку й аналіз доходів, витрат і зобов’язань бізнесу, допомагаючи керівникам приймати обґрунтовані рішення. Автоматизована програма обліку доходів і витрат дозволяє отримувати точні дані в реальному часі, що сприяє ефективнішому управлінню фінансами.
переглядів: 218
Успіх в особистому житті та подарунки: астропрогноз на середу
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 22 січня.
переглядів: 357
До кінця тижня буде кілька магнітних бур: відомі дати
Магнітні бурі - це явище, яке може вплинути на самопочуття людей, викликати головний біль, втому та перепади настрою. Вчені попереджають, що найближчими днями очікується кілька магнітних коливань.
переглядів: 356
Як вберегтися від сезонних вірусів: поради лікарів
Зимою ми стаємо більш вразливі до хвороб через ослаблену імунну систему.
переглядів: 315
Ситно та бюджетно: рецепт запеченої картоплі з броколі та сиром
Незвичний рецепт, який сподобається вашим рідним.
переглядів: 1207