Ми у Facebook
16.06.2023, 11:00

Ельвіра Ляшко: Успіх – це робити те, що тобі подобається

Створити одяг – це не просто про новий образ, це про настрій та натхнення, про те, як ти в ньому себе почуваєш. У період війни нове вбрання для жінки теж має надзвичайно велику роль.
Про створення бренду, його розвиток у період війни та вбрання, які надихають, говоримо із засновницею бренду E.Milliko Ельвірою ЛЯШКО.

– Як змінилася ваша робота від початку повномасштабного вторгнення?
– Справді змінилася. Стало набагато важче, і чим далі – тим важче рухатися, розвиватися. Війна вплинула на всі етапи виробництва. Знизилася платоспроможність, логістика, чимало партнерів, з якими працювали – не працюють. У плані продажів та роботи перші місяці були легшими навіть, ніж нині. Сферу діяльності я змінила ще до війни. До літа 2022 року я була в декретній відпустці. А влітку прийняла рішення звільнитися зі свого основного місця роботи та займатися суто власною справою. Були страхи, але я прийняла те, що бренд ще надто молодий, щоб мені відступитися.

– Ви можете сказати, що до війни почувалися більш впевнено, ніж зараз?
– Ми не стояли навіть до війни на надто міцних позиціях. Тому ми точно не могли перекреслити усі зусилля і просто чекати, а потім починати з нуля. Страхи були, але рішення прийнято, і зараз я займаюся повноцінно брендом та вкладаю свою душу в цю роботу.

– Як прийшло розуміння того, що точно не варто зупинятися попри війну?
– Мабуть, те, що не можна зупинятися, я зрозуміла по-особливому у березні 2022 року. Це етап реалізації довоєнної колекції, коли 13-14 лютого ми відзняли контент, пішли активні продажі, а далі зрозуміло, що люди розгублені, бо почалася війна. Водночас буквально за місць продажі відновилися. Люди розуміли, що одяг потрібен і люди хочуть бути гарними. Хто міг та хотів – купували одяг.

– У період війни стиль бренду змінився?
– Так, у нас змінився навіть сам стиль. Був більше жіночно-звабливий, а зараз вносимо нотки кежуал. Випустили джинси, сорочки класичні, светри в'язані. Все для того, щоб жінки почували себе впевнено та водночас жіночно.

– Що ви вкладаєте в поняття успіху і чи вважаєте себе успішною?
– Я просто роблю те, що мені подобається. У тій сфері, де працювала до бренду, я була досить успішним спеціалістом. А якщо говорити про наш молодий бренд, то рано говорити про успішність. Адже в моєму розумінні я ставлю значно вищі критерії успіху. Дечого вже досягла, до певних показників ще треба прагнути та змінюватися. Я повністю на сто відсотків віддаюся цій справі.

– А що, на вашу думку, робить людину успішною?
– Мабуть, успішною людину робить впевненість в собі та прагнення пізнавати щось нове, рухатися в ногу з часом і не зупинятися. Успіх – це поняття індивідуальне й відносне. Успіх – це робити те, до чого лежить душа, та те, чим ти гориш.

– Які у вас плани на період після перемоги?
– Після перемоги у мене маса планів. Від банального – відзначити й до відпустки, в якій я не була з 2018-го року. Зараз це дуже відчувається, бо люди морально втомлені й ми не знаємо, чого чекати завтра. Тому мета – завершити швейні курси, щоб краще розуміти процес. Бо зараз допомагають швачки, дизайнери та конструктори.

– І наостанок цікаве питання: чи згодні ви з тезою про те, що за успішним чоловіком – успішна жінка?
– У моєму випадку шлюб – це не місце, де варто мірятися успіхом. Це більше про взаємопідтримку. Про підтримку навіть шалених ідей та взаєморозуміння. А мірятися, хто успішніший, то це точно не про здорові стосунки. Бо це стосунки, в яких кожен може реалізувати себе, а яких є довіра, повага, в яких люди почувають себе щасливими. Тобто їм нічого більше не треба. Тому я не знаю точної відповіді на це питання. Все індивідуально. Адже в одній родині нормою може бути те, що хтось один є двигуном і рушієм. Але якщо говорити про мене, то я більше за здорові стосунки, де є підтримка, взаєморозуміння та самореалізація.






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ