Ми у Facebook
12.08.2024, 11:30

Оформлення субсидії через ЦНАП: як подати заяву та які документи потрібні

Субсидії на оплату комунальних послуг призначаються Пенсійним фондом України, однак заяву на отримання цієї соціальної допомоги можна також подати в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Житлова субсидія є безповоротною адресною державною допомогою для осіб, які проживають у житлових приміщеннях і не мають можливості сплачувати комунальні послуги через низькі доходи.

Допомога надається у готівковій формі. З 1 грудня 2022 року нарахування субсидій здійснює Пенсійний фонд України, але подати заявку можна і через ЦНАП.

Для отримання субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, купівлю скрапленого газу, а також твердого та рідкого пального, потрібно звернутися до ЦНАП особисто, надіслати документи поштою або подати їх онлайн через веб-портал Пенсійного фонду України.

Необхідні документи:

Заява про призначення та надання житлової субсидії.
Декларація про доходи та витрати осіб, які звертаються за субсидією.
У деяких випадках можуть бути потрібні додаткові документи.
Варто зазначити, що більшість отримувачів субсидій автоматично отримуватимуть їх на наступний період. Проте в разі зміни доходів чи складу сім’ї необхідно повідомляти Пенсійний фонд. Субсидію можуть скасувати у випадку виникнення заборгованості за комунальні послуги.





На правах реклами