Ми у Facebook
23.01.2025, 10:04

Куди подівся перший рівненський дуобус

Фото з: troleybusrivne.pp.ua

Свого часу він став новинкою у нашому місті – тролейбус-гібрид, який міг їздити і від мережі, й власним ходом, користуючись пальним. Майже десятиліття тому, наприкінці березня 2016 року КП "Рівнеелектроавтотранс" оголосило про відкриті торги на придбання тролейбусів для міста.
Тодішній заступник міського голови Рівного Сергій Васильчук зазначив, що планували закупити п’ять тролейбусів, які були у використанні, і один новий дуобус, який зможе їздити і на електриці, і на пальному. На закупівлю машин плануюють витратити до 12 мільйонів гривень з міського бюджету.




У перший свій рейс перший дуобус у Рівному виїхав на початку грудня того таки 2016 року. Машина одразу стала дуже популярною серед рівнян.


Від самого початку дуобус курсував за 11 маршрутом. Машина проїждала через вулиці Енергетиків, тодішньою вулицею Курчатова, Данила Галицького, Київська, Соборна, Дубенська, Олени Теліги, Вербова, тодішньою вулицею Макарова, Дубенська, Соборна, Київська, Данила Галицького, тодішньої вулиці Курчатова, Енергетиків.

Фото з: uapress.info
Фото з: uapress.info


Щоправда, не обходилося без труднощів. Відразу після кількох днів роботи, 7 грудня 2016 року, дуобус зламався в районі рівненського автовокзалу. Пасажири вийшли з салону, пересіли на інший транспорт. А білого велетня відбуксирували у гараж. Цікаво, як повідомлялося, керівництво тоді подію намагалося не коментувати.

Перший дуобус користувався попитом і популярністю у рівнян. Навіть у січні наступного, 2017 року, мешканці Рівного звернулися до міського голови з петицією, аби закупили побільше подібного гібридного транспорту.

Фото Олександра Шевчука
Фото Олександра Шевчука


Пізніше на вулицях Рівного з’яивилися і його побратими – дуобуси, які доповнили рівненські тролейбусні маршрути. Оскільки на маршрутах з’явилася велика кількість транспорту, якого й так вистачало, та й через власні значні габарити дуобус потребував багацько місця для повороту, то білого велета не випускали, адже іншого транспорту стало теж чимало. Тож він міг сповільнити роботу й інших тролейбусів. Також, як повідомили кореспонденту ОГО, ще у серпні 2024 року, дуобус знаходиться на території «Рівнеелектроавтотрансу», де він отримував діагностику та технічне обслуговування. Більше того, під час діагностики, виявили неполадки деяких блоків електронної системи керування дуобусом.

Заміна ускладнена тим, що виробник дуобуса Білорусія. І розглядалося питання заміни їх на блоки європейського виробництва.

Перший рівненський дуобус став справжнім передвісником змін у транспортній галузі. Адже у той самий рік, 2016-й, у місті з’явилися перші розумні зупинки. Почали знову активніше говорити про впровадження електронного квитка, а також міська влада почала зазначати, що потрібно змінювати саму схему громадського руху.

І ці переміни ми бачимо уже сьогодні.





На правах реклами