Новини Рівного On-Line
10:35 | “Світлові вежі” допоможуть пішоходам на трасі Київ—Чоп
Автодорога Київ—Чоп недарма вважається однією з основних транспортних артерій України. Проблеми безпеки руху по ній були завжди. Лише на відрізку автодороги, що проходить Рівненщиною, з початку 2010 року зареєстровано 20 дорожньо-транспортних пригод, у яких восьмеро людей загинули та 13 травмовані. І хоча тенденція аварійності спадає, все ж проблем щодо безпеки на дорозі вистачає.
Серед проблемної категорії громадян, що стали жертвами ДТП, особливо вирізняються пішоходи. У категорії ДТП, що в статистиці ДАІ значиться як наїзд на пішохода — сім таких випадків. Більшість автомобільних пригод стається з вини самих пішоходів. Як правило, це мешканці сіл, через які пройшла дорога державного значення. Перехід автодороги у непристосованих для цього місцях — одна з основних причин ДТП з пішоходами. Але, як показує досвід, навіть на пішохідних переходах треба бути максимально уважними. Особливо в темну пору доби.
Відсутність освітлення, навіть ув місцях пішохідних переходів, коли водій помічає людину лише на відстані світла автомобільних фар, різко зменшує час для прийняття ним рішення та гальмування. Оскільки триває реконструкція автошляху, передбачене проектом будівництва доріг освітлення на даний час встановлене не у всіх населених пунктах, через які проходить автодорога Київ—Чоп. Тож і виходить, що безпека пішоходів повністю залежить від самих пішоходів та інспекторів ДАІ, котрі намагаються вплинути на проблему в організації освітлення автодороги.
Щоб зменшити кількість ДТП та зробити перехід хоча б трохи безпечнішим, в місцях найбільшої інтенсивності руху транспорту і пішоходів у темну пору доби за рахунок ДАІ наряди ДПС виставляють освітлювальний прилад — "Світлову вежу". Це дає змогу водіям завчасно побачити людину, що переходить дорогу, та значно зменшити ризик створення непередбаченої ситуації.
Залишається відкритим питання, чому організація, що проводить реконструкцію, не може встановити тимчасове освітлення місць переходів та не вживає заходів щодо поліпшення ситуації? Сьогодні безпекою людей на дорозі переймається винятково ДАІ.
Дисциплінованість пішоходів — особлива тема. Дехто з них, щоб заощадити хвилину, ризикує власним життям, перебігаючи чотири полоси з інтенсивним рухом транспорту, при цьому штурмує огородження, що встановлені вздовж дороги. Напевно, мало хто з порушників замислюється над тим, чого варте його життя. Бажання заощадити свої сили та декілька хвилин на перехід дороги через надземні переходи, котрі відносяться до категорії найбезпечніших, деякі люди бездумно йдуть навпростець, витанцьовуючи перед транспортом та перестрибуючи огородження, як солдати в армії долають смугу перешкод.
Залишається сподіватися, що із введенням в експлуатацію автодороги, в населених пунктах, через які вона проходить, буде не тільки світліше у нічний час, а й безпечніше. А доки триває реконструкція — будьте обережні та цінуйте своє життя.
Про це повідомила прес-служба УДАІ УМВС.
Серед проблемної категорії громадян, що стали жертвами ДТП, особливо вирізняються пішоходи. У категорії ДТП, що в статистиці ДАІ значиться як наїзд на пішохода — сім таких випадків. Більшість автомобільних пригод стається з вини самих пішоходів. Як правило, це мешканці сіл, через які пройшла дорога державного значення. Перехід автодороги у непристосованих для цього місцях — одна з основних причин ДТП з пішоходами. Але, як показує досвід, навіть на пішохідних переходах треба бути максимально уважними. Особливо в темну пору доби.
Відсутність освітлення, навіть ув місцях пішохідних переходів, коли водій помічає людину лише на відстані світла автомобільних фар, різко зменшує час для прийняття ним рішення та гальмування. Оскільки триває реконструкція автошляху, передбачене проектом будівництва доріг освітлення на даний час встановлене не у всіх населених пунктах, через які проходить автодорога Київ—Чоп. Тож і виходить, що безпека пішоходів повністю залежить від самих пішоходів та інспекторів ДАІ, котрі намагаються вплинути на проблему в організації освітлення автодороги.
Щоб зменшити кількість ДТП та зробити перехід хоча б трохи безпечнішим, в місцях найбільшої інтенсивності руху транспорту і пішоходів у темну пору доби за рахунок ДАІ наряди ДПС виставляють освітлювальний прилад — "Світлову вежу". Це дає змогу водіям завчасно побачити людину, що переходить дорогу, та значно зменшити ризик створення непередбаченої ситуації.
Залишається відкритим питання, чому організація, що проводить реконструкцію, не може встановити тимчасове освітлення місць переходів та не вживає заходів щодо поліпшення ситуації? Сьогодні безпекою людей на дорозі переймається винятково ДАІ.
Дисциплінованість пішоходів — особлива тема. Дехто з них, щоб заощадити хвилину, ризикує власним життям, перебігаючи чотири полоси з інтенсивним рухом транспорту, при цьому штурмує огородження, що встановлені вздовж дороги. Напевно, мало хто з порушників замислюється над тим, чого варте його життя. Бажання заощадити свої сили та декілька хвилин на перехід дороги через надземні переходи, котрі відносяться до категорії найбезпечніших, деякі люди бездумно йдуть навпростець, витанцьовуючи перед транспортом та перестрибуючи огородження, як солдати в армії долають смугу перешкод.
Залишається сподіватися, що із введенням в експлуатацію автодороги, в населених пунктах, через які вона проходить, буде не тільки світліше у нічний час, а й безпечніше. А доки триває реконструкція — будьте обережні та цінуйте своє життя.
Про це повідомила прес-служба УДАІ УМВС.
Інші новини за 17.08.2010
16:23 | Поліклініку “Північна” у Рівному реорганізують
14:21 | Нову назву для рівненського МПК “Текстильник” озвучать у вересні
13:07 | У Рівному на майдані Короленка запрацював шкільний базар
12:44 | Керівництво області заявляє про відсутність підстав для подорожчання хліба
11:55 | Ціну на хліб уже треба підняти на 20%, — керівник ВАТ “Поліссяхліб”
10:35 | “Світлові вежі” допоможуть пішоходам на трасі Київ—Чоп