Внески до Пенсійного фонду у 2009 році збільшуватимуть ще тричі

Щокварталу сплачуватимуть підвищені внески з пенсійного страхування суб’єкти господарювання, які працюють за спрощеною системою оподаткування. Мінімальний внесок, який з 1 травня постановою уряду підвищили майже до 208 грн, збільшуватиметься упродовж цього року ще тричі. Роз’яснення про нарахування та сплату підвищеного внеску до Пенсійного фонду обласне управління ПФУ в Рівненській області отримало у вівторок.

Певна частина від єдиного або фіксованого податку раніше відраховувалася як внесок до Пенсійного фонду. Наприклад, з єдиного податку як пенсійні внески відраховували 42%, з фіксованого — 10%. Цей механізм збережеться і після підвищення мінімального внеску до Пенсійного фонду. Однак нині підприємці доплачуватимуть на рахунки Пенсійного фонду різницю між старим та новим внеском.
— Якщо підприємець, який платить 100 гривень єдиного податку, знав, що до Пенсійного фонду йшло 42 гривні з цих коштів, то тепер він мусить від 208 гривень відняти 42 і сплатити цю різницю, — пояснив заступник начальника головного управління Пенсійного фонду в Рівненській області Василь ПАСІЧНИК. — Кожен підприємець повинен буде самостійно вирахувати, скільки йому потрібно доплатити. У банківських відділеннях ми розмістимо інформацію про номери рахунків, на які слід переказувати пенсійні внески. Мінімальний внесок щомісячний, однак сплачувати його потрібно щокварталу. Наприклад, за травень та червень треба буде сплатити до 20 липня, за третій квартал — до 20 жовтня.
Оскільки внесок до Пенсійного фонду пов’язаний з офіційно встановленою мінімальною зарплатнею, його розмір змінюватиметься відповідно.
— До 1 липня мінімальний внесок із пенсійного страхування становитиме майже 208 гривень, — наголосив Василь Пасічник. — Із липня до вересня — 209,16 грн, у жовтні листопаді — 215,8 грн, а в грудні він зросте до 222,11 грн.
Мінімальний внесок дає гарантію та право на отримання мінімальної пенсії, якщо ж бізнесмени хочуть отримувати в старості більше, мусять, відповідно, сплачувати і більші внески до Пенсійного фонду. Їх підприємці можуть платити за бажанням. Максимальний розмір такого внеску нині встановлений на рівні 3331,62 гривні.
До речі, внески до Пенсійного фонду мусять платити усі підприємці без винятку. Можливо, у майбутньому буде ухвалено документ, який зробить деякі послаблення чи винятки для тих підприємців, які уже досягли пенсійного віку. Адже нині така ймовірність обговорюється, зазначає чиновник.

Loading

Не пропускайте важливі новини Рівненщини Читайте ОГО у Google News
Підписатися
Поділитися:

Головні новини

Прокрутка до верху