Ми у Facebook
11.06.2003, 22:01

Подзвони мені, подзвони!

Довіритися можна не кожному, а розповісти про щось сокровенне — тим паче. І ось саме в таких ситуаціях на допомогу приходять усілякі телефонні служби, які вміють вислухати і дати справді кваліфіковану і слушну пораду.
При Рівненському міському центрі соціальних служб для молоді “Телефон довіри” існує вже майже десять років, і кількість звернень, а їх за 2002 рік було 3058, підтверджує ефективність цієї служби. За даними психолога центру Людмили Гуляйгродської, звернення розподілилися таким чином: переважаючими виявилися дзвінки 15-18-річних осіб, майже на однаковій позиції вікові категорії 19-23 років та понад 28 років.
Стосовно проблематики звернень, то кожен третій дзвінок стосувався проблем міжособистісних стосунків, які включили в себе такі основні теми: проблеми з любовними взаєминами; проблеми з друзями, сусідами, колегами; проблеми подружжя.
Тривожним дзвіночком пролунали звернення абонентів стосовно проблеми суїциду, гоміциду та насильства (3,8 % — 107 дзвінків), кількість яких збільшилася і продовжує залишатися на тому ж рівні.
Саме у зв’язку з цими проблемами хочемо проінформувати абсолютно усі верстви населення про зміну “Телефону довіри”, який з 16 червня буде 22-22-21. Можливо, саме він допоможе відшукати вихід у, здавалося б, безвихідному становищі...





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини