Ми у Facebook
14.02.2008, 00:00

Баланс між бізнесом і споживачем

Як захистити себе при виборі товарів, на що орієнтуватись — розповідали нещодавно в Рівному на тренінгу “Захист прав споживачів — діюче українське законодавство та стандарти Євросоюзу”, що проходить у рамках проекту “Спільнота споживачів та громадські об’єднання” — спільної ініціативи Європейського союзу та Програми розвитку ООН в Україні.


Недостатня обізнаність з існуючим законодавством, низька поінформованість та невміння скористатися своїми правами роблять українських споживачів менш захищеними.



— У цивілізованих європейських державах підтримується баланс між інтересами споживачів та бізнесу, адже у споживачів більш слабка позиція, ніж у бізнесових структур. Тому головна мета нашої організації — збільшити вплив громадського суспільства на економічне життя країни, згідно з європейськими стандартами, підвищення споживчої свідомості наших громадян, — зазначила менеджер проекту Клавдія МАКСИМЕНКО. — Ми сподіваємося обговорити разом із присутніми корисність проекту для Рівненської області та розробити програму подальшої співпраці.



Одним із методів збільшення такого впливу є проведення незалежного тестування товарів та послуг. Воно спонукає покращувати якість продукції, сприяє її конкурентоздатності, а значить — подальшому розширенню ринків збуту.



Присутня на заході директор фірми “Вторма-Рівне” Світлана ЛІБЕРОВА вважає, що незалежне тестування, об’єктивне визначення якості товарів та послуг не буде на заваді чесному та відповідальному бізнесу, а от для тих, хто приходить на ринок “зняти вершки”, становитиме серйозну загрозу:



— Цей метод, без сумніву, позитивний для тих, хто працює на перспективу. Особисто для мого бізнесу це бажана річ, тому що таке тестування виявляє всі приховані моменти і показує переваги серйозної фірми перед підприємствами-одноденками. Наша діяльність ліцензується, і “Вторма-Рівне” вкладає немалі кошти як у виконання ліцензійних умов, так і в розширення матеріально-технічної бази, враховуючи те, що виконуємо у першу чергу завдання екологічного плану. Натомість приватні підприємці, що з’являються на короткий період, ламають ціни і знову зникають, абсолютно не переймаються цим. Ми ж плануємо працювати не рік і не два, тому для мене такі заходи, як незалежне тестування, інформування споживача є надзвичайно позитивними.








На правах реклами