Як зекономити та стати лідером
Отже, варто прислухатись до конкретних порад та висновків, які, на мою думку, допоможуть не лише успішно пережити кризу, а й завоювати додатковий сегмент ринку.
Проблема ж полягає в інерційності клієнтів та споживачів — до вас звертаються в основному “за звичкою”, але зрештою настане момент, коли темпи продажів покотяться донизу й зупинити це без колосальних затрат коштів та часу не вдасться. Саме з цієї причини призупиняти подачу рекламних матеріалів недоцільно — це дорого коштуватиме вам у майбутньому!
Проте мова не йде про бездумне викидання коштів у “рекламну трубу”. Переглянувши медіаплани минулих років, визначте ті напрямки, які принесли найменшу віддачу, тобто визначте ефективність проведених рекламних заходів. Це дозволить не лише збільшити коефіцієнт корисності реклами, а й зменшити видатки рекламного бюджету. Крім того, як свідчить світовий досвід, під час кризи більшість підприємств скорочують витрати на рекламу, конкуренція на ринку знижується, як результат ті, хто продовжує себе рекламувати, захоплюють додаткову частку ринку і нерідко перетворюються на лідерів.
Тож обирати вам, шановні панове підприємці: або залишатись на плаву і впевнено просувати свій бізнес-корабель у бурхливому морі економічного середовища з допомогою рекламних вітрил, або ж повільно (в кращому випадку) йти на дно, бездумно економлячи на всьому, що в майбутньому може принести прибуток.
Ось, що з цього приводу думають самі учасники ринку.
Юрій ПІДГУРСЬКИЙ, виконавчий директор рекламно-консалтингової агенції “Бюро МарТ”:
— У період, коли доводиться переглядати бюджет та заощаджувати кошти фірми, економити на рекламі — недалекоглядно, адже правило “Реклама — двигун торгівлі” ніхто не скасовував. Надходження до бюджету підприємства чи фірми залежать від попиту на товар чи послугу, що пропонується, а один із засобів формування попиту — реклама.
Керівник рекламно-маркетингової компанії “НеоМарк” Андрій ПРОКОПЧУК розмірковує:
— На мою думку, в умовах кризи зросте якість рекламних послуг, і відносини між агентствами та рекламодавцями вийдуть на новий рівень розвитку. Якісно зросте рівень рекламного бізнесу та його учасників.
— У ситуації кризи кошти економити варто, але з думкою про розвиток і перспективу, — вважає Сергій ТИМЧАЮК, генеральний директор “Тойота Центр Рівне “Агат Авто”. — Тому рекламуватися будемо, попередньо проаналізувавши медіаплани минулого року і відкоригувавши його відповідно до нинішніх умов ринку.
На думку директора фірми “Ентер+” Максима ТОМАШЕВСЬКОГО, “в умовах кризи доцільно не скорочувати кількість контактів з клієнтами, а задуматися над оптимізацією цих контактів шляхом ефективного вибору засобів комунікацій, медіаносіїв, способів розміщення рекламних матеріалів та їх творчої подачі, вибору частоти рекламного циклу”.

Млинівська громада втратила воїна-захисника

Млинівська селищна рада сповістила про загибель земляка, жителя селища Млинів, Юрія Ващука, 2002 року народження.
переглядів: 229
Україну накрила потужна магнітна буря: як захистити своє здоров’я

У п’ятницю, 28 лютого, зафіксовано підвищену сонячну активність із К-індексом 7, що відповідає середній магнітній бурі (червоний рівень). Такі бурі спричиняються спалахами на Сонці, що впливають на магнітне поле Землі.
переглядів: 182
Пішов з життя видатний лікар Острожчини

27 лютого 2025 року перестало битися серце Євгена Мілетійовича Парфенюка – досвідченого лікаря, мудрого наставника молодих медиків, заступника директора з медичного обслуговування населення КНП «Острозький центр ПМД».
переглядів: 272
Яке свято відзначають 28 лютого та чого не варто робити у цей день?

28 лютого в церковному календарі – день пам'яті святого преподобного Василія, посника Прокопового. Це день, пов'язаний із духовною стійкістю та шануванням святих ікон.
переглядів: 238
У Рівненському перинатальному центрі народився богатир вагою 5,5 кг

Сьогодні у Рівненському обласному перинатальному центрі шляхом кесаревого розтину на 38 тижні вагітності з’явився на світ справжній богатир – хлопчик вагою 5570 грамів і зростом 57 см.
переглядів: 307