06.05.2009, 18:18
Renault Koleos: француз із серцем японця
Прихильники французького бренду Renault давно чекали на автомобіль класу SUV. Лише нещодавно в Рівному почали продавати перший кросовер Koleos. Цей автомобіль став родичем двох відомих моделей японського виробника Nissan.
Koleos побудований на платформі моделі Nissan X-Trail. Від Nissan Qashqai француз запозичив інтегровану трансмісію. Це й не дивно, бо Renault і Nissan ще з десяток років тому створили альянс. Більше викликало здивування, чому так довго французи не наважувалися увійти в популярний нині клас SUV. Адже мали доступ до технологій компанії Nissan, яка здобула чималий досвід у випуску кросоверів та позашляховиків.
Хоча Koleos і побудований на основі спільної для X-Trail і Qashqai платформі, не варто шукати багато спільного між цими кросоверами. Французьким конструкторам вдалося присвоїти первістку в класі SUV фірмовий стиль Renault. Якби не логотип, то ззаду можна його прийняти за Audi Q7. Передні фари нагадують форми освітлення моделі Laguna. Загалом, Koleos кидається в очі. Під час поїздки вулицями Рівного в бік француза зацікавлено зиркав не один водій. Усе таки в місті Koleos поки ще залишається диковинкою.
У салоні в першу чергу впадає в око практичність. Запустити двигун можна без ключів. Для цього передбачена функція “Вільні руки”, яка вже відома прихильникам марки Renault. У спеціальний отвір слід вставити чіп-карту та натиснути на кнопку Start. Щоб силовий агрегат прокинувся, водію необхідно затиснути педаль гальма. Передня панель оброблена м’яким пластиком, а в центрі розміщений монітор, який показує чимало корисної інформації — час, температуру за бортом і покази аудіосистеми, якою можна керувати з керма. З правого боку розмішений джойстик, який регулює гучність динаміків. Водій під себе може підлаштувати кермо, обтягнуте шкірою. На щитку приборів головне місце посідає спідометр, а під ним — невеликий монітор бортового комп’ютера. Дуже сподобалася те, що він підказує, на скільки кілометрів ходу вистачить запасу пального.
Renault Koleos чудово підходить для тривалих поїздок і відпочинку за містом. У бічні двері вмонтовані чималі кишені, на спинках передніх сидінь — відкидні столики. Задній пасажир може відчути недостатньо місця для ніг, зате регулюється кут нахилу спинки сидіння. Незвично відкривається двосекційний багажник. Нижня частина дверцят опускається донизу та нагадує задній борт пікапа. Його можна використовувати як лавку під час відпочинку за містом. За інформацією виробника, вона може витримати навантаження у 200 кілограмів.
Загальне враження від перебування за кермом цілком позитивне — комфортно. Передбачена система роздільного клімат-контролю для водія та переднього пасажира. Для себе відзначив, що до автомобіля довго звикати не доводиться. Перше враження — ніби вже давно їздиш за кермом Koleos. Не доводиться звикати й до руху вузькими вуличками Рівного. У центральній частині потрапив у колону автомобілів, які більше півгодини тягнулися однією вуличкою. Якби Koleos мав механічну коробку передач, то довелося б непереливки. А так автоматичний пристрій перемикання передач цілком виправдовує себе в місті. В умовній пробці тільки бавишся ногами з двома педалями.
Водій може вручну перемикнути з режиму 4х2 в режим 4х4. Таку систему All Mode 4x4 вперше застосовано на новому Nissan X-trail. Попри кліренс в 210 мм автомобіль не дає великих кренів під час різких поворотів і спокійно перестрибує бордюри.
Koleos оснащений 2,5-літровим бензиновим двигуном від Nissan. Цей японський агрегат видає 170 кінських сил. Шуму двигуна практично не чути. За ізоляцію салону поставив би відмінно. Єдине, що трохи розчарувало, — підлокітник задалеко розташований, а тому праву руку майже нікуди дівати. Окремо хотів згадати про гальма та підвіску. Варто лише трішки натиснути на педаль, як авто починає різко знижувати швидкість. Був здивований, що на кількох вибоїнах почув легенький удар у платформу. Хоча все можна списати на те, що для тесту дістався новенький автомобіль із салону, а тому ще не об’їжджений. Думаю, що перший кросовер від Renault підійде людям, які часто роблять вилазки за місто або чимало подорожують. Ціна на Koleos найпростішої комплектації стартує з позначки 198 800 гривень.
Хоча Koleos і побудований на основі спільної для X-Trail і Qashqai платформі, не варто шукати багато спільного між цими кросоверами. Французьким конструкторам вдалося присвоїти первістку в класі SUV фірмовий стиль Renault. Якби не логотип, то ззаду можна його прийняти за Audi Q7. Передні фари нагадують форми освітлення моделі Laguna. Загалом, Koleos кидається в очі. Під час поїздки вулицями Рівного в бік француза зацікавлено зиркав не один водій. Усе таки в місті Koleos поки ще залишається диковинкою.
У салоні в першу чергу впадає в око практичність. Запустити двигун можна без ключів. Для цього передбачена функція “Вільні руки”, яка вже відома прихильникам марки Renault. У спеціальний отвір слід вставити чіп-карту та натиснути на кнопку Start. Щоб силовий агрегат прокинувся, водію необхідно затиснути педаль гальма. Передня панель оброблена м’яким пластиком, а в центрі розміщений монітор, який показує чимало корисної інформації — час, температуру за бортом і покази аудіосистеми, якою можна керувати з керма. З правого боку розмішений джойстик, який регулює гучність динаміків. Водій під себе може підлаштувати кермо, обтягнуте шкірою. На щитку приборів головне місце посідає спідометр, а під ним — невеликий монітор бортового комп’ютера. Дуже сподобалася те, що він підказує, на скільки кілометрів ходу вистачить запасу пального.
Renault Koleos чудово підходить для тривалих поїздок і відпочинку за містом. У бічні двері вмонтовані чималі кишені, на спинках передніх сидінь — відкидні столики. Задній пасажир може відчути недостатньо місця для ніг, зате регулюється кут нахилу спинки сидіння. Незвично відкривається двосекційний багажник. Нижня частина дверцят опускається донизу та нагадує задній борт пікапа. Його можна використовувати як лавку під час відпочинку за містом. За інформацією виробника, вона може витримати навантаження у 200 кілограмів.
Загальне враження від перебування за кермом цілком позитивне — комфортно. Передбачена система роздільного клімат-контролю для водія та переднього пасажира. Для себе відзначив, що до автомобіля довго звикати не доводиться. Перше враження — ніби вже давно їздиш за кермом Koleos. Не доводиться звикати й до руху вузькими вуличками Рівного. У центральній частині потрапив у колону автомобілів, які більше півгодини тягнулися однією вуличкою. Якби Koleos мав механічну коробку передач, то довелося б непереливки. А так автоматичний пристрій перемикання передач цілком виправдовує себе в місті. В умовній пробці тільки бавишся ногами з двома педалями.
Водій може вручну перемикнути з режиму 4х2 в режим 4х4. Таку систему All Mode 4x4 вперше застосовано на новому Nissan X-trail. Попри кліренс в 210 мм автомобіль не дає великих кренів під час різких поворотів і спокійно перестрибує бордюри.
Koleos оснащений 2,5-літровим бензиновим двигуном від Nissan. Цей японський агрегат видає 170 кінських сил. Шуму двигуна практично не чути. За ізоляцію салону поставив би відмінно. Єдине, що трохи розчарувало, — підлокітник задалеко розташований, а тому праву руку майже нікуди дівати. Окремо хотів згадати про гальма та підвіску. Варто лише трішки натиснути на педаль, як авто починає різко знижувати швидкість. Був здивований, що на кількох вибоїнах почув легенький удар у платформу. Хоча все можна списати на те, що для тесту дістався новенький автомобіль із салону, а тому ще не об’їжджений. Думаю, що перший кросовер від Renault підійде людям, які часто роблять вилазки за місто або чимало подорожують. Ціна на Koleos найпростішої комплектації стартує з позначки 198 800 гривень.
![](/images/bnr/happy-650-90.jpg)
Категорія: Новини > Життя
Автор: Переглядів: 2383Інші статті рубрики:
Сирники в духовці за 30 хвилин: рецепт сніданку від Клопотенка
![](/images/articles/1/small/1473709204.jpg)
Смачний сніданок для всієї сім'ї.
переглядів: 61
Персональне передбачення на суботу для всіх знаків
![](/images/articles/2/small/1653585654.jpg)
Дізнайтеся пораду для себе на 15 лютого.
переглядів: 83
Яке сьогодні свято та хто відзначає день ангела?
![](/images/articles/2/small/1739341175.jpg)
15 лютого ми відзначаємо День кіберспорту в Україні, а віряни - день пам'яті святого Онисима Візантійського.
переглядів: 97
У Рівному відбулося незвичне весілля пораненого військового та його коханої
![](/images/articles/2/small/1739557626.jpg)
Дивовижну історію, яка спонукає вірити в дива та справжню любов, котра перемагає все, розповіла очільниця КЗ "Будинок ветеранів" Рівного Вікторія Шинкаренко:
переглядів: 407
На Рівненщині визначили переможців обласного етапу конкурсу «Вчитель року – 2025»
![](/images/articles/2/small/1739541811.jpg)
Урочиста церемонія нагородження відбулася у Корнині, в ліцеї імені Романа Свіржевського.
переглядів: 262