Ми у Facebook
26.08.2009, 13:42

Підземні води дорогу не підмочать

Будівництво об’їзної та розв’язки при в’їзді до Рівного зі сторони Києва дещо ускладнює певна концентрація води в ґрунтах. Проте на якість та надійність майбутньої дороги це не вплине. Адже дренажна система відводить підземні води, а надто заводнені ґрунти будівельники замінюють камінням.
Будівництвом дворівневих розв’язок перед в’їздом до Рівного зі сторони Києва та Львова, а також об’їзної навколо Рівного по автодорозі Київ-Чоп займається азербайджанська компанія “Азеркорпу-Аутобан”. Вартість проекту складає 36 мільйонів євро.
— Цей контракт складається зі спорудження двох великих розв’язок перед в’їздом до Рівного зі сторони Києва та Львова. Між ними будується об’їзна довжиною 16 кілометрів, яка повинна бути повністю відремонтована. Контракт передбачає також спорудження чотирьох великих мостів. На даний момент підрядник активно працює на цих фронтах, — розповів головний інженер-резидент технічного нагляду за роботами на дорозі Київ-Чоп Мішель СІЛЬВ.
Спорудження об’їзної та розв’язки з боку Києва дещо ускладнюють підземні води. За словами будівельників, для вирішення цієї проблеми спеціально облаштована дренажна система, яка і передбачає відведення ґрунтових вод. До того ж, надто заводнені ґрунти вони замінюють шаром каміння товщиною в один метр.
— З розв’язкою ситуація не така критична, тому що тут все будується заново. Інша справа з об’їзною, яку не можна повністю реконструювати, хоча роботи в цьому напрямі ведуться. І все-таки трапляються місця, де великий рівень ґрунтових вод. Тому в першу чергу підрядник повністю заміняє весь ґрунт, який буде тримати цю дорогу. Особливо це стосується секції дороги між селом Колоденка і першою розв’язкою з виїздом на Київ. Це найгірша частина об’їзної, де проводиться повністю вся виїмка існуючого покриття і його повна заміна, — пояснив керівник проекту Хакан НЕМУТЛУ.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ