Ми у Facebook
18.03.2010, 00:00

Жителі Рівненщини оцінили роботу податківців

На Рівненщині провели опитування, у якому жителі Рівненщини оцінили діяльність органів державної податкової служби області. 58.5% громадян оцінюють роботу податківців з налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, проте 0,7% не задоволені
Підсумки першого етапу опитування громадян 2010 року, проведеного органами державної податкової служби Рівненської області, засвідчили, що більшість громадян (58,5%) оцінюють роботу податківців з налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, а 19,7% - як дуже добру, задовільною цю роботу вважають 21,1% респондентів, а незадовільною - лише 0,7%. Згідно з опитуванням, 74,6% респондентів вважають, що послуги з роз'яснення податкового законодавства завжди надаються вчасно й на високому професійному рівні, 20,2% громадян ці послуги задовольняють, невдоволені ними - 1,3%, іншим важко відповісти на це запитання.

Мабуть завдяки цьому, у 55,4% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання податкової звітності тощо, у 37,8% громадян іноді виникають окремі запитання, а от проблеми під час виконання податкових зобов'язань постійно мають 2,2% опитаних. Платники податків (65,9%) вважають, що органи державної податкової служби вчасно та якісно розглядають їх звернення. Однак 10,3% опитаних оцінюють рівень розгляду звернень як задовільний, 1,3% громадян вважають, що відповіді на запитання мають формальний характер і не вирішують питання по суті, 0,5% - змушені звертатися повторно або звертатися за допомогою до органів податкової служби вищого рівня. Щоправда, 22,0% платників податків не змогли відповісти на це запитання тому, що не зверталися до податкових органів.

Цікавими є відповіді респондентів на запитання про чинники, які негативно впливають на авторитет податкової служби: недосконалість та нестабільність податкового законодавства (34,9% опитаних),часті зміни в законодавстві (14,1%), відсутність Податкового кодексу (10,9%), неоднозначне тлумачення норм податкового законодавства (8,6%), високі ставки податків (9,4%) і великі штрафні санкції (5,5%). Крім цього, мають місце ще й такі чинники, як скорочення штатної кількості працівників органів ДПС і плинність кадрів (2,6%), а також важка та заплутана звітність (6,2%). Незначна кількість платників податків зазначили корупційні дії та бюрократизм (2,8%).

На запитання, чи доводилося у податкових органах спостерігати випадки неуважності, тяганини, грубощів, стояти в чергах, 71,2% опитаних громадян відповіли, що ніколи; 22,4% зазначили, що іноді з ними таке траплялося; 3,8% відповіли: «так , досить часто» і 0,9% обрали відповідь: «так, постійно». Не змогли відповісти 1,7% респондентів.

Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів ДПС своїх функціональних обов'язків, то 61,7% респондентів зазначили, що працівники ДПС добре виконують свої обов'язки,13,7% громадян поставили оцінку «задовільно», 24,4%- «відмінно», лише 0,3% опитаних оцінили роботу податківців як дуже погану.

Опитування проводилось у І-му кварталі (січень-березень) цього року. Податківці пропонували також громадянам - фізичним особам заповнити анкету щодо оцінки діяльності державної податкової служби області.

Загалом було опитано 1252 респонденти різного віку в усіх регіонах області. Найбільший відсоток опитаних становлять громадяни віком від 25 до 35 років (44,1%), на другому місці (33,6%) - віком від 35 до 50 років. Серед інших категорій: від 18 до 25 років - 14,2%, від 50 до 60 - 7,9%, понад 60 років - 0,2%.

Про це повідомив відділ масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян ДПА в Рівненській області






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ