Ми у Facebook
17.11.2010, 08:49

Українці зможуть купувати залізничні квитки, не виходячи з дому

У понеділок, 15 листопада, "Укрзалізниця" презентувала "е-квиток", який з 20 жовтня цього року впроваджено у потязі 165/166 Дніпропетровськ-Київ у вагонах №3, 4, 5, 6, 7.
Під час презентації організатори продемонстрували, як замовляється, оплачується та роздруковується квиток через мережу Інтернет та як здійснюється посадка в поїзд за роздрукованим квитком.

Заступник міністра транспорту та зв’язку України Володимир Корнієнко наголосив, що електронний квиток – це ще один важливий крок назустріч пасажиру.

"Ми працюємо над тим, щоб пасажир обирав саме цей вид транспорту. Сьогодні напрацьована технологія, а терміни масового впровадження електронного квитка залежать від придбання обладнання, зчитувальних пристроїв на тендерній основі", — зазначив Володимир Корнієнко.

Упродовж цього року послуга буде доступна і в інших вагонах поїзда №165/166. Наступним кроком стане запровадження цієї послуги в інших поїздах.

"За результатами випробувань електронного квитка у поїзді №165/166 Дніпропетровськ-Київ буде прийнято рішення про поширення продажу електронних квитків на інші поїзди залізниць України, в першу чергу міжобласного сполучення. А у 2011 році електронний квиток буде доступний вже у всіх поїздах", — проінформував Олександр Іванько.

У вересні електронний квиток в експериментальному режимі було випробувано на полігоні Придніпровської залізниці у поїзді №79/80 Дніпропетровськ-Київ. З жовтня дана послуга надається у поїзді №165/166 Дніпропетровськ-Київ у вагонах №№3, 4, 5, 6, 7. Упродовж жовтня вже оформлено 46 електронних квитків, у листопаді (станом на 14 листопада) — 20 електронних квитків.

Технологія передбачає самостійне оформлення пасажиром проїзних документів через мережу Інтернет (ресурс www.e-kvytok.com.ua) з оплатою повної вартості проїзду платіжною карткою та роздруківкою посадочного документа на звичайному папері.

Залізничники вбачають переваги від запровадження даної послуги. У першу чергу для підвищення комфорту пасажирів, які отримали можливість самостійно оформлювати посадочний документ у будь-який момент. Запровадження електронного квитка також зменшить кількість звернень до кас, що дозволить скоротити кількість пунктів продажу проїзних документів. Фахівці Головного пасажирського управління поінформували, що для обізнаного із системою оформлення електронного квитка цей процес становитиме не більше хвилини. Вони також повідомили, що наразі все більшою популярністю користується послуга замовлення квитків через Інтернет. З часу її впровадження (з 2008 року) кількість зарезервованих та оплачених у такий спосіб проїзних документів сягає майже 200 тисяч.

Про це повідомляє пресс-служба Мінтрансзв'язку.





На правах реклами