Ми у Facebook
14.03.2011, 15:01

Готуємо автомобіль до весни. Поради спеціалістів

Матеріал розміщено на правах реклами

Весна в Україну вже прийшла, тому саме час приділити увагу своєму автомобілю. За вікнами тане останній сніг, а позначки термометра подекуди сягають +7С — отже з весняно-літньою підготовкою автомобіля не потрібно зволікати. Час подумати про ВЕСНЯНЕ ОНОВЛЕННЯ Вашого чотириколісного друга.
Ми вирішили запитати у спеціалістів сервісного центру АВТОГРАД на Пухова, 85, на що потрібно звернути увагу при підготовці автомобіля до весни.

1. Ревізія ходової

Оскільки ходова частина розташована знизу, вона постійно перебуває у вкрай агресивному середовищі. Від коліс летить абразив у вигляді каменів, піску. Це все потрапляє з водою і сіллю на елементи підвіски, викликаючи корозію металевих деталей, руйнування гумових виробів. Від ударів утворюються тріщини, куди проникає волога. При мінусових температурах утворюється лід, що призводить до подальших руйнувань. Тому після зими потрібно провести ретельну перевірку ходової частини автомобіля. Потрібно як слід перевірити всі пильовики ("ШРУС", рейка, стійки і т.д.) на предмет тріщин та іншої деформації. Вони теж несли "бойову службу" в сніг і холод і мають повне право "дати тріщину".

Із 20 березня в сервісному центрі АВТОГРАД розпочинається весняна акція. Тут можна буде всього за 300 грн пройти комплексну підготовку автомобіля, яка включає:

* Шиномонтаж;
* Перевірку ходової;
* Перевірку та регулювання розвалу сходження коліс.


2. Сіль — ворог автомобіля

Наступне, на що потрібно звернути увагу, – це стан кузова автомобіля.

У нашому місті дороги взимку посипають сіллю та соляними розчинами. Тому в АВТОГРАДІ радять зробити комплексну мийку кузова та особливу увагу приділити моторному відсіку, оскільки саме він і є основним накопичувачем дорожньої солі та бруду.

Окрім того двигун, блоки циліндрів, шланги та радіатори містять у своєму складі алюміній, який зазнає нищівного руйнування від іржі та корозії.

Якщо ви виявили іржу на поверхні кузова, спеціалісти радять не зволікати, а провести антикорозійну обробку кузова.

3. Міняємо "взуття" на літнє

Розпочнемо з того, що зимові шини суттєво відрізняються від літніх як за своїм складом, так і за їздовими характеристиками. Зимові шини призначені для експлуатації авто при температурі від +2 до -3 градусів. У свою чергу літні – лише при плюсовій температурі.

Спеціалісти АВТОГРАДА радять дочекатися, коли середньодобова температура повітря сягне позначки +7 і лише тоді приступати до шиномонтажу.

Матеріал розміщено на правах реклами
Матеріал розміщено на правах реклами
Якщо ви зупинились перед вибором, які ж шини придбати для свого автомобіля, вам слід пам’ятати – що найголовнішим фактором є зчеплення шини з дорогою. Тому вам слід звернути увагу на малюнок протектора шин. Так найкраще зчеплення з дорогою буде надавати шина з асиметричним малюнком. Чим більша глибина малюнка – тим краще буде вести себе автомобіль на мокрій дорозі.


АВТОГРАД, м. Рівне, вул. Пухова, 85, тел. (0362) 69-00-03, (093) 312-32-69. www.ve.com.ua







На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ