Ми у Facebook
06.07.2011, 08:30

Рівняни скаржаться на неякісне взуття

У магазинах міста багато бракованого товару, розповідають в управлінні у справах захисту прав споживачів Рівненщини. Виявивши суттєвий недолік у своїй обновці — віддайте її на експертизу. Це потрібно зробити до ремонту.
Рівнянка Надія купила нове взуття для себе та сина в одному з магазинів. За тиждень взуття потребувало ремонту. У магазині відмовились повертати гроші, запропонували ремонт. Але після цього взуття знову неможливо було носити.

— Віддала за дві пари взуття майже тисячу гривень — половину своєї зарплати, — розповідає пані Надія. — Магазин відомий, у рекламі робить акцент на те, що продає якісне взуття відомих фірм світу. Де ж тут якість? Мій син завжди охайно носить взуття по кілька сезонів, не “гробить” його. Я працюю викладачем, тож ставлюсь до речей дбайливо. На роботу їхала у старому взутті. Нові босоніжки вдягала тільки по приїзду. Вони їх відремонтують, але цього знову вистачить на тиждень. Це ж ненормально! Мені що — босоніж ходити?

На якість товарів у 2010 найактивніше скаржилися мешканці півночі Рівненщини

За словами працівників управління у справах захисту прав споживачів Рівненщини, влітку кількість звернень рівнян до них зростає. Люди купують нове взуття, готуючись до нового сезону та пори відпусток. Але придбати обновку складно — у торговій мережі Рівного багато неякісного взуття, яке не має сертифікатів якості.

— Пані Надії одразу потрібно було подати заяву на проведення експертизи якості взуття, не чекаючи ремонту. Торгово-промислова палата, яка це робить, відмовиться брати відремонтоване взуття, — розповідає в.о. начальника відділу контролю безпеки продовольчого та непродовольчого ринків управління Валентина Буняк. — Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, підприємець перш за все має саме провести ремонт товару. Проте це у випадку, коли ремонт у подальшому не буде повторюватись.

Питання споживача повинні вирішити впродовж 14 днів. Якщо ремонт не виправив брак — це вважається істотним недоліком товару. Тоді потрібно написати заяву до підприємця.

Якщо замість готелю — дешевий пансіонат

— У ній потрібно вказати, що ви вважаєте, що товар має істотний недолік і вам повинні відшкодувати кошти, — зауважила Валентина Буняк.

Додатково можна написати у двох екземплярах заяву на експертизу якості ремонту. Одна залишається у скаржника, друга — підприємцю.
— На тій, що лишається у споживача, підприємець повинен зробити відмітку, що заява буде розглянута впродовж 14 днів. Якщо після цього ваші вимоги не задовольнили, подавайте заяву в наше управління і ми розберемось, — зауважила Валентина Буняк.

Довідка
Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
(ст.1 ЗУ “Про захист прав споживачів”).






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ