Рівняни скаржаться на неякісне взуття
— Віддала за дві пари взуття майже тисячу гривень — половину своєї зарплати, — розповідає пані Надія. — Магазин відомий, у рекламі робить акцент на те, що продає якісне взуття відомих фірм світу. Де ж тут якість? Мій син завжди охайно носить взуття по кілька сезонів, не “гробить” його. Я працюю викладачем, тож ставлюсь до речей дбайливо. На роботу їхала у старому взутті. Нові босоніжки вдягала тільки по приїзду. Вони їх відремонтують, але цього знову вистачить на тиждень. Це ж ненормально! Мені що — босоніж ходити?
На якість товарів у 2010 найактивніше скаржилися мешканці півночі Рівненщини
За словами працівників управління у справах захисту прав споживачів Рівненщини, влітку кількість звернень рівнян до них зростає. Люди купують нове взуття, готуючись до нового сезону та пори відпусток. Але придбати обновку складно — у торговій мережі Рівного багато неякісного взуття, яке не має сертифікатів якості.
— Пані Надії одразу потрібно було подати заяву на проведення експертизи якості взуття, не чекаючи ремонту. Торгово-промислова палата, яка це робить, відмовиться брати відремонтоване взуття, — розповідає в.о. начальника відділу контролю безпеки продовольчого та непродовольчого ринків управління Валентина Буняк. — Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, підприємець перш за все має саме провести ремонт товару. Проте це у випадку, коли ремонт у подальшому не буде повторюватись.
Питання споживача повинні вирішити впродовж 14 днів. Якщо ремонт не виправив брак — це вважається істотним недоліком товару. Тоді потрібно написати заяву до підприємця.
Якщо замість готелю — дешевий пансіонат
— У ній потрібно вказати, що ви вважаєте, що товар має істотний недолік і вам повинні відшкодувати кошти, — зауважила Валентина Буняк.
Додатково можна написати у двох екземплярах заяву на експертизу якості ремонту. Одна залишається у скаржника, друга — підприємцю.
— На тій, що лишається у споживача, підприємець повинен зробити відмітку, що заява буде розглянута впродовж 14 днів. Якщо після цього ваші вимоги не задовольнили, подавайте заяву в наше управління і ми розберемось, — зауважила Валентина Буняк.
Довідка
Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
(ст.1 ЗУ “Про захист прав споживачів”).
"Індекс олів'є": святковий салат подорожчав майже на третину за рік
Українці готуються до святкування Нового року, а разом з тим – і до традиційного новорічного салату "Олів'є". Однак цьогоріч приготувати цю страву обійдеться дорожче, ніж минулого року.
переглядів: 153
З нового року дошкілля в Україні стане сучаснішим та доступнішим
Із 1 січня 2025 року в Україні набирає чинності новий Закон «Про дошкільну освіту». Цей документ вносить значні зміни до системи дошкільної освіти, спрямовані на покращення якості освітніх послуг та створення більш сприятливих умов для розвитку дітей дошкільного віку.
переглядів: 166
Нова Пошта попереджає про фейкові розсилки про заборгованість
“Нова Пошта” закликає українців бути пильними та не піддаватися на провокації шахраїв. Компанія зафіксувала випадки масової розсилки фейкових листів, у яких українцям повідомляють про нібито існуючу заборгованість перед компанією.
переглядів: 216
Кухня з барною стійкою: тренд 2025 року чи пережитки минулого?
Кухні з барною стійкою: за і проти. Дізнайтеся, чи справді барна стійка - це must-have сучасної кухні або атрибут минулого. Більше у статті.
переглядів: 351
Дитячі ліжка для найменших: колиски, люльки, гойдалки
Розповідаємо секрети вибору ліжечка для немовляти. На що звертати увагу? Де купити дитяче ліжко для дівчинки і хлопчика?
переглядів: 352