31.08.2011, 14:23
АВТОГРАД у Рівному святкує 20-річчя
Залишатись найпотужнішою компанією упродовж десятиліть в Україні — досить серйозна заявка і не всім під силу. Такими успіхами можуть похизуватись лише ті компанії, які йдуть на крок попереду та вміють турбуватися про свого клієнта на всіх рівнях становлення бізнесу.
Саме таким рецептом незмінного успіху упродовж багатьох років роботи поділились напередодні 20-ліття компанії керівники сучасного АВТОГРАДА — директор компанії Вікторія КОРЖИНЬОВСЬКА та власник МПП "Вік-Експо" Віктор ПАСІЧНИК.
— 20 років тому не було у кого вчитись бізнесу, як і з чого починалась робота у компанії?
Віктор Пасічник (В.П.): Так, ще 11 вересня 1991 року вдалося зареєструвати МПП “Вік-Експо”, яке досить швидко заявило про себе на ринку транспортних перевезень по Україні. Через кілька років почали активно будувати та проектувати автозаправні станції, — пригадує власник компанії.
— Як прийшло рішення продавати автомобілі?
В.П.: Коли ж у Києві з’явились перші автосалони, де люди могли просто з вулиці бачити за скляними стінами новенькі іномарки, з’явилась ідея створити подібне у Рівному. Вже у 2003 році, паралельно з будівництвом АЗС, МПП “Вік- Експо” почало освоювати абсолютно новий для себе автомобільний бізнес. Цього ж року вдалося побудувати і перший автоцентр із продажу та сервісного обслуговування автомобілів. Тоді ж підписали дилерський договір з компанією "Єврокар" і стали офіційним дилером автомобілів марки SKODA в Україні.
Через три роки почали співпрацювати з компаніями "Формула Мотор Україна", "Італ Авто" й "Торговий дім "Укравтоваз", в результаті чого стали офіційними дилерами в Україні автомобілів марок SEAT, FIAT та ВАЗ.
Наступного, 2007 року, завершили будівництво чергового автосалону. А підписавши дилерський договір із компанією “Рено Україна”, споріднена компанія "Славекс - Авто" стала офіційними дилером в Рівненській області автомобілів марки RENAULT.
А вже у 2008 році компанія "Вік-Експо" стала офіційним дилером автомобілів марки CHERY.
— Як вдалося втримати бізнес у роки кризи, коли автомобільна галузь постраждала чи не найбільше?
В.П.: Цікаво, що роки найбільшої економічної нестабільності у державі для групи компаній стали знаковими й найбільш плідними, адже саме у 2009 році вдалося відкрити автосалон у Луцьку, де новостворена компанія "Луцьк-Експо" отримала статус офіційного дилера автомобілів марки RENAULT у Волинській області. Цього ж кризового для країни року відкрився новий автосалон та підписались нові дилерські договори, після чого група компаній офіційно представила в Рівненській області автомобілі марки HONDA та VOLKSWAGEN.
Щоб у повній мірі відповідати девізу компанії "Із любов’ю до клієнта", у 2010 році в Рівному вдалося відкрити сертифікований автосервіс "BOSCH", а у Луцьку — офіційне представництво автомобілів марки HONDA.
— Як вдалося привернути увагу клієнтів із різними фінансовими можливостями?
В.П.: Задовольнити потреби клієнтів із різним розміром гаманця вдається тому, що АВТОГРАД представляє широкий ціновий діапазон автомобілів і послуг. Велика лінійка моделей: від CHERY за 10 тис. у.о. до дорожчих дає можливість підібрати найбільш вдалий варіант автомобіля кожному клієнту із сервісним обслуговуванням машини у майбутньому. Для зручності пропонуємо й різні види розрахунку за покупку, нерідко вдаючись до довготермінового кредитування чи лізингу.
— Яких цілей вдається досягти, влаштовуючи модні тусовки та сімейні свята на території компанії?
Вікторія Коржиньовська (В.К.): Наша мета не в тому, щоб продати більше автомобілів, а в тому, щоб обслужити якісніше, щоб клієнт відчув нашу любов до нього, до його цінностей. Тільки людяне ставлення до кожного клієнта дозволяє йому рекомендувати нашу компанію своїм рідним та друзям.
У нас є такі клієнти, які купують вже десяту машину, або ж просто заїжджають на чашку кави. Коли автомобіль купує жінка, вона отримує букет у подарунок, а для чоловіка урочисто вручають автівку, знімаючи накидку з авто. Вже через кілька днів представник компанії обов’язково телефонує клієнтові й цікавиться його враженнями від придбаної машини. Певно і справді, велике бачиться на відстані. Тому саме тепер, через 20 років можемо із впевненістю сказати, що любов до клієнта робить його лояльним до компанії, а бізнес розширює свою географію. Сьогодні у компанії працює 120 висококласних спеціалістів, а АВТОГРАД представляє 30% ринкової частки іномарок у регіоні.
— Розкажіть, будь ласка, про перспективи, які чекають клієнтів у найближчому майбутньому?
В.К.: Вже через п’ять років плануємо навпроти АВТОГРАДА відкрити ще чотири концептуальні автосалони зі зручною клієнтською зоною. Крім того, компанія продовжує виконувати проектні роботи й має ліцензію на будівництво. Тож, маючи з десяток земельних ділянок із готовими проектами, плануємо згодом повернутися й до будівництва. А для того, щоб йти попереду часу й надалі задовольняти усі потреби наших клієнтів, аналізуємо ринки Рівного, Луцька та Львова. Найближчим часом плануємо провести фокус-групу серед клієнтів, з якими за кавою обговоримо можливі варіанти покращення обслуговування, щоб зробити перебування кожного з них у АВТОГРАДІ ще приємнішим!
Довідка
АВТОГРАД сьогодні є одним з лідерів автомобільного ринку на Рівненщині й офіційним дилером світових автомобільних брендів: HONDA, VOLKSWAGEN, SEAT, SKODA, FIAT, RENAULT, LADA, CHERY, BOSCH.
— 20 років тому не було у кого вчитись бізнесу, як і з чого починалась робота у компанії?
Віктор Пасічник (В.П.): Так, ще 11 вересня 1991 року вдалося зареєструвати МПП “Вік-Експо”, яке досить швидко заявило про себе на ринку транспортних перевезень по Україні. Через кілька років почали активно будувати та проектувати автозаправні станції, — пригадує власник компанії.
— Як прийшло рішення продавати автомобілі?
В.П.: Коли ж у Києві з’явились перші автосалони, де люди могли просто з вулиці бачити за скляними стінами новенькі іномарки, з’явилась ідея створити подібне у Рівному. Вже у 2003 році, паралельно з будівництвом АЗС, МПП “Вік- Експо” почало освоювати абсолютно новий для себе автомобільний бізнес. Цього ж року вдалося побудувати і перший автоцентр із продажу та сервісного обслуговування автомобілів. Тоді ж підписали дилерський договір з компанією "Єврокар" і стали офіційним дилером автомобілів марки SKODA в Україні.
Через три роки почали співпрацювати з компаніями "Формула Мотор Україна", "Італ Авто" й "Торговий дім "Укравтоваз", в результаті чого стали офіційними дилерами в Україні автомобілів марок SEAT, FIAT та ВАЗ.
Наступного, 2007 року, завершили будівництво чергового автосалону. А підписавши дилерський договір із компанією “Рено Україна”, споріднена компанія "Славекс - Авто" стала офіційними дилером в Рівненській області автомобілів марки RENAULT.
А вже у 2008 році компанія "Вік-Експо" стала офіційним дилером автомобілів марки CHERY.
— Як вдалося втримати бізнес у роки кризи, коли автомобільна галузь постраждала чи не найбільше?
В.П.: Цікаво, що роки найбільшої економічної нестабільності у державі для групи компаній стали знаковими й найбільш плідними, адже саме у 2009 році вдалося відкрити автосалон у Луцьку, де новостворена компанія "Луцьк-Експо" отримала статус офіційного дилера автомобілів марки RENAULT у Волинській області. Цього ж кризового для країни року відкрився новий автосалон та підписались нові дилерські договори, після чого група компаній офіційно представила в Рівненській області автомобілі марки HONDA та VOLKSWAGEN.
Щоб у повній мірі відповідати девізу компанії "Із любов’ю до клієнта", у 2010 році в Рівному вдалося відкрити сертифікований автосервіс "BOSCH", а у Луцьку — офіційне представництво автомобілів марки HONDA.
— Як вдалося привернути увагу клієнтів із різними фінансовими можливостями?
В.П.: Задовольнити потреби клієнтів із різним розміром гаманця вдається тому, що АВТОГРАД представляє широкий ціновий діапазон автомобілів і послуг. Велика лінійка моделей: від CHERY за 10 тис. у.о. до дорожчих дає можливість підібрати найбільш вдалий варіант автомобіля кожному клієнту із сервісним обслуговуванням машини у майбутньому. Для зручності пропонуємо й різні види розрахунку за покупку, нерідко вдаючись до довготермінового кредитування чи лізингу.
— Яких цілей вдається досягти, влаштовуючи модні тусовки та сімейні свята на території компанії?
Вікторія Коржиньовська (В.К.): Наша мета не в тому, щоб продати більше автомобілів, а в тому, щоб обслужити якісніше, щоб клієнт відчув нашу любов до нього, до його цінностей. Тільки людяне ставлення до кожного клієнта дозволяє йому рекомендувати нашу компанію своїм рідним та друзям.
У нас є такі клієнти, які купують вже десяту машину, або ж просто заїжджають на чашку кави. Коли автомобіль купує жінка, вона отримує букет у подарунок, а для чоловіка урочисто вручають автівку, знімаючи накидку з авто. Вже через кілька днів представник компанії обов’язково телефонує клієнтові й цікавиться його враженнями від придбаної машини. Певно і справді, велике бачиться на відстані. Тому саме тепер, через 20 років можемо із впевненістю сказати, що любов до клієнта робить його лояльним до компанії, а бізнес розширює свою географію. Сьогодні у компанії працює 120 висококласних спеціалістів, а АВТОГРАД представляє 30% ринкової частки іномарок у регіоні.
— Розкажіть, будь ласка, про перспективи, які чекають клієнтів у найближчому майбутньому?
В.К.: Вже через п’ять років плануємо навпроти АВТОГРАДА відкрити ще чотири концептуальні автосалони зі зручною клієнтською зоною. Крім того, компанія продовжує виконувати проектні роботи й має ліцензію на будівництво. Тож, маючи з десяток земельних ділянок із готовими проектами, плануємо згодом повернутися й до будівництва. А для того, щоб йти попереду часу й надалі задовольняти усі потреби наших клієнтів, аналізуємо ринки Рівного, Луцька та Львова. Найближчим часом плануємо провести фокус-групу серед клієнтів, з якими за кавою обговоримо можливі варіанти покращення обслуговування, щоб зробити перебування кожного з них у АВТОГРАДІ ще приємнішим!
Довідка
АВТОГРАД сьогодні є одним з лідерів автомобільного ринку на Рівненщині й офіційним дилером світових автомобільних брендів: HONDA, VOLKSWAGEN, SEAT, SKODA, FIAT, RENAULT, LADA, CHERY, BOSCH.
Категорія: Новини > Життя
Автор: Коментарів: 12Переглядів: 9915Інші статті рубрики:
Для чого собаки штовхаються носом
Експерти стверджують, що підштовхування носом є одним зі способів, яким собаки намагаються передати свої потреби чи емоції людині. Оскільки чотирилапі не можуть спілкуватися з нами так, як між собою, вони використовують цей жест для привернення уваги.
переглядів: 107
Українські культурні цінності на Рівненщині берегтиме ЮНЕСКО
Україна продовжує захищати не лише власну державність, але й власну культуру.
переглядів: 206
Які свята відзначають саме сьогодні
13 грудня у світі відзначають одразу два цікаві свята — День різдвяного светра та Міжнародний день скрипки.
переглядів: 207
Сьогодні у Рівному відкриють меморіальну дошку полеглому Захиснику
Завтра о 8:50, на фасаді Квасилівського ліцею, відбудеться відкриття дошки пам'яті загиблому Герою Ігорю Меткому.
переглядів: 281