10.11.2011, 14:07

Депутати Рівненщини заступилися за приміські поїзди й "кукушку"

Не закривати найдовшу діючу вузькоколійку в Європі та розібратися зі скороченими приміськими поїздами просять Державну адміністрацію залізничного транспорту.
Можливість закриття вузькоколійної залізниці Антонівка-Зарічне стурбувала депутатів Рівненської обласної ради. Із проханням переглянути це рішення обранці офіційно звернулися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту.

Кажуть, розуміють усі економічні чинники, які призвели до такого рішення. Втім, це розуміння ж ніяк не додає в обласний бюджет 55 мільйонів гривень, які потрібні на капітальний ремонт дороги Володимирець — Малі Телковичі — Бишляк, вдовж якої проходить вузькоколійка. Дорогою в її нинішньому стані не хочуть користуватись і перевізники. Окрім того наголошують: вузькоколійка — можливий маршрут евакуації населення Володимирецького району, якщо раптом на Рівненській АЕС виникне надзвичайна ситуація.

Сім чудес Володимиреччини

Іще однією причиною, чому не можна закривати кукушку депутати називають реалізацію проекту "Поліський трамвай", який переміг на Всеукраїнському конкурсі та отримав грант на реалізацію. Та й щорічний фестиваль "Бурштиновий шлях" при закритті вузькоколійки втратить свою актуальність.

Згадали депутати і про закриті приміські поїзди Здолбунів - Красне, Здолбунів - Сарни та Здолбунів — Удрицьк.

- Можливо, їх експлуатація збиткова для залізниці, але вони повинні розуміти, що окрім економічних параметрів, є ще показники соціальні, - висловився перший заступник голови Рівненської облради Михайло Кривко. - Цим транспортом користується переважна більшість населеня, яка не має великих статків, і сьогодні висловлюють своє невдоволення: на роботу нема чим під’їхати, на ділянки. Тому просив би додати й прохання до залізниці, аби надали відповідну інформацію, як буде врегульоване питання приміських сполучень.
Щасливе Рівне