Ми у Facebook
02.12.2011, 09:12

У Рівному шукатимуть найкращий бренд

«Програма маркетингу та промоції міста Рівного на 2012 рік» передбачає не лише популяризацію самого міста, а й створення сучасно обладнаного конференц-залу.
Рівненська міська рада затвердила зміни у фінансуванні «Програми промоції Рівного на 2012 рік». Зокрема, основні зміни «потягнуть» на додаткові 300 тисяч гривень з міського бюджету.

За словами в.о. начальника міського управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій Олена Новак-Семенович, найбільшу суму – 100 тисяч гривень – планують витратити на створення міського конференц-залу та ще 20 тисяч - на організацію семінарів і тренінгів:

- Нині ми маємо лише окрему кімнату, а за ці кошти зможемо обладнати конференц-зал сучасними презентаційно-комунікаційними засобами для проведення зустрічей, семінарів, конференцій, підготувати й виготовити спеціальні стенди, як це зроблено у інших містах, - зазначила пані Новак-Семенович.

Також за пограмою місто проведе спеціальний конкурс на кращий бренд. Пропозиції та розробки шукатимуть безпосередньо у Рівному. Затим товарну марку та бренд міста буде запатентовано. Загалом пошуки найкращого бренду обійдуться у 40 тисяч гривень, а ще 50 тисяч планують витратити на медіа-кампанію з його просування.

Окрім того 60 тисяч гривень у програмі відведено на виготовлення і оновлення презентаційних та промоційних матеріалів про Рівне.





На правах реклами