Ми у Facebook
07.05.2012, 11:32

Рівняни хочуть говорити з "першою особою"

Старших по будинку у Рівному обирають неохоче.
Принаймні на цьому акцентує начальник міського управління житлово-комунального господарства Іван Гема. За його словами, робота з впровадження побудинкових тарифів рухається дуже повільно.

- Активність мешканців дуже низька, - нарікає Іван Гема. - Зараз проводимо серію повторних зустрічей. У будинках, де зустрічі проводить мер, людей виходить більше, коли ж без нього - мало. Начальник ЖКП не може одночасно приїхати на зустрічі з мешканцями усіх будинків. Якщо ж збори проводять майстри або головний інженер, рівень зацікавленості падає. Всі хочуть, щоб була перша особа: керівник ЖКП, керівник міста. Саме тому дуже складно вибрати старшого по будинку. Щоправда, є будинки, де вибрали активних нормальних людей.

Квартплата рівнян росте через ремонти й прибирання

Причиною такої активності мешканців, на думку головного комунальника міста, є низький рівень довіри.


Комунальники Рівного мають розказати людям правду


- Всі хочуть обіцянок, першочергових капітальних ремонтів, чого, на жаль, не буде, через причини, які від нас не залежать, - констатує він. - Є речі, на які можна впливати, але лише разом з мешканцями. Вони платять за послуги, контролюють їх — ми надаємо. Але це має бути двостороння співпраця. Люди мають зрозуміти, що окрім них — це нікому не потрібно. ЖКП зараз — це організація, яку наймають надавати послуги. А люди з радянських часів звикли, що саме ЖКП несе за все відповідадьність. На справді ЖКП відповідає лише за те, на що його найняли. Не хочете, щоб прибирали сходові клітки — робіть це самі. Але вони повинні бути чисті. І далі так само.

Не квапляться рівняни й переукладати договори з ЖКП, що необхідно зробити у зв’язку зі вступом у дію з 1 лютого побудинкових тарифів. Що ж до старших по будинку, то рішенням сесії Рівнеради визначено: якщо мешканці самі не обирають старшого по будинку, то тимчасово виконуючого обов’язки старшого по будинку призначають працівники ЖКП.





На правах реклами