Ми у Facebook
17.05.2012, 18:29

Пілоти до кінця намагалися врятувати SSJ-100, який розбився в Індонезії

Поки що про останні хвилини російського літака відомо небагато. Що сталося на борту, покажуть записи мовного самописця.
Пролити світло на причини катастрофи російського SuperJet-100, який розбився в Індонезії 9 травня, має розшифровка мовного самописця, що зафіксував останні дві години розмов у кабіні пілотів.

Однак уже зараз нові дані про трагедію, в якій загинули 45 людей, дозволили реконструювати маршрут SSJ-100 до зіткнення з горою. Хоча про останні хвилини літака відомо небагато. За інформацією індонезійської влади, перед катастрофою лайнер з незрозумілої причини відхилився від курсу. Але схоже, льотчики до кінця намагалися виправити ситуацію.

SuperJet відірвався від землі, набрав висоту, зробив коло над авіабазою "Атанг Санджава". Потім пілоти запросили новий ешелон - вони хотіли знизитися, щоб пройти під хмарами.

Диспетчер маневр дозволив, але, почавши зниження, літак відхилився від курсу. Через секунди він зник з радарів. За характером уламків рятувальники дійшли висновку, що він вдарився об гору Салак плазом. Ймовірно, пілоти в останній момент намагалися різко набрати висоту.

Самописець знайшли в п'ятисотметровій ущелині поряд з уламками хвоста лайнера. Прилад сильно пошкоджений, але, як уже заявили експерти, модуль пам'яті цілий. Втім, тільки його для повного розуміння того, що відбувалося на борту перед катастрофою, недостатньо. Потрібно шукати другу "чорну скриньку".

"Прилад, який ми знайшли - це мовний реєстратор. Ми попросили рятувальників продовжувати роботу з пошуку другого, параметричного самописця, який покаже, як працювали системи літака", - пояснив глава Національного пошуково-рятувального управління Індонезії Мадья Дарьятмо.

Параметричний самописець фіксує всю технічну інформацію - роботу двигунів, системи навігації та інших приладів. Знайдена же скринька записує переговори пілотів, її розшифровка допоможе з великою часткою ймовірності визначити, чи був причиною аварії людський фактор. Це одна з основних версій.

У компанії "Цивільні літаки Сухого" повідомили, що лайнер, який розбився, був резервним. Основну демонстраційну машину замінили 6 травня в Пакистані через неполадки в двигуні.





На правах реклами