Ми у Facebook
16.11.2013, 10:15

Гібридні тролейбуси таки доїдуть до Рівного?

Міський голова Володимир Хомко знову заговорив про дуобуси - тролейбуси, які мають можливість певну відстань проїжджати без підключення до електромережі. Поглянути на нові моделі він з`їздив у Львів.
Щоправда, говорити про швидкий запуск дуобусів мер говорити не квапиться. Каже, що не хоче бути голослівним. Та від своєї "мрії" не відмовляється: "випхати всі маршрутки з міста Рівне". А ще прогнозує продемонструвати зрушення у цьому питанні вже у першому півріччі нступного року.

З новим директором тролейбуси Рівного стали заробляти більше

- Росія почала виробляти ці дуобуси в Тюмені, але іншого типу, - каже мер. - У Білорусі вироблять, і Львів починає виробляти. У першому кварталі наступного року фірма "Електрон" у Львові вже випустить перші дуобуси. Вони зробили вже трамвай - це просто фантастика. Чекаємо на перший тролейбус.

Саме ці гібридні тролейбуси мають витіснити маршрутки. До речі, за словами мера, комісія, яка вивчала стан КП "Рівнеелектроавтотранс" та можливості покращення його роботи, запропонувала взагалі скасувати маршрутки, які дублюють схеми руху тролейбусів. Та, схоже, ця ідея не знайшла підтримки.

- Людям головне їхати. Тому треба зробити так, щоб і тролейбуси заробляли гроші, і по-трохи забирати звідти маршрутки. Коли ми заведемо туди дуобуси, мікроавтобуси по-трохи самі підуть, бо зробимо їх перебування там нерентабельним. Але ж ви самі розумієте, у цьому бізнесі багато серйозних людей. Будуть мітинги, будуть казати, що я все неправильно роблю, - переконаний мер.

У Рівному тролейбуси з’єднають два спальні мікрорайони

Ці дуобуси, за словами мера, можуть проїхати до 10 кілометрів без додаткового обладнання без з’єднання з електричної мережею. Директор КП "Рівнеелектроавтотранс" Валентин Ткачук, нині займається вимірюванням відстаней, які саме потрібно буде проїжджати дуобусам.

До речі, саме на виявлення найбільших пасажиропотоків у місті й було спрямоване дослідження, яке проводив Національний університет водного господарства та природокористування. Планувалося, що там, де їздить найбільше пасажирів, “запустять” великогабаритний транспорт, а там, де люди їздять не часто, залишаться маршрутки.





На правах реклами