31.07.2014, 00:10
«Дубок» - секрети успіху і відкриття унікального салону меблів у Рівному
Рік тому ми спілкувались із засновником і співвласником інтернет-магазину меблів «Дубок» Віталієм Бєлєньким. Мова тоді йшла про перші успіхи і труднощі розвитку магазину - пошук інвестицій, роботу з постачальниками і перевізниками, налагодження служб сервісу і логістики, створення і просуванню сайту компанії...
Сьогодні ж розмова піде про те, як інтернет-магазин меблів став меблевою мережею. А також — про те, як використати несприятливу, на перший погляд, економічну ситуацію на свою користь і збільшити частку ринку, а також - про відкриття 1 серпня єдиного салону у Рівному з інтернет-цінами на меблі і навіть... про філософію бренду!
Рівненський інтернет-магазин знає вся Україна
- Пане Віталію, як вплинула економічна ситуація у країні на Ваш бізнес? Зростання курсу долара, цін на пальне, зниження купівельної спроможності населення... Як вдається працювати за таких умов?
- Все це так - це реалії нашого життя, і від цього нікуди не дінешся. Але ж ми самі створюємо свою реальність - можна скласти руки, економити на рекламі, сервісі, персоналі; жалітись на владу і очікувати кращих часів. Власне, так і робить значна частина представників бізнесу. А можна використати цей час для нарощування об’ємів продажів і збільшення частки ринку.
- Яким чином?
- Наприклад, у кризові часи сегмент B2B стає більш гнучким і лояльним — чому б цим не скористатися? Можна домовлятись про кращі цінові та сервісні умови з компаніями-партнерами. Наприклад, з логістичними компаніями, які розробили для нас спеціальні цінові преференції, з виробниками меблів - про додаткові знижки, адже у частці продажів їхньої продукції ми займаємо вагоме місце, про пріоритетні права продажу у регіонах, спільні рекламні акції...
Є можливість значно скоротити витрати на оренду - адже багато фірм згортають свій бізнес і з'являються нові площі, і водночас не припиняти рекламну і маркетингову активність, а робити її більш виваженою, оптимізованою і цільовою. До того ж на ринку праці з’являється багато «скорочених» працівників, найкращих з яких ми прагнемо відібрати у нашу команду.
У результаті ми отримуємо більш ніж конкурентні ціни на меблі у «Дубок». До того ж, пропонуємо нашим клієнтам кращий сервіс, що і дозволяє нам у нелегкі для бізнесу часи не скорочувати об’єми продажів, а збільшувати, і з оптимізмом дивитись у майбутнє.
З іншого боку, люди стараються максимально зекономити на покупках, знайти оптимальні для себе пропозиції, при цьому зберігаючи високі вимоги до якості продукції і сервісу - доставки, зборки, гарантії, зручності покупки. Всі ці фактори сприяють тому, що мережа меблів «Дубок» успішно розвивається, реагує на виклики часу і йде назустріч клієнтам.
- А як складаються справи із сервісом?
- З приводу сервісу хочу наголосити: у разі виникнення можливих проблем наш клієнт не почує - зверніться до виробника, розбирайтесь з перевізником, це не наші проблеми. Проблеми клієнтів стають нашими, і ми вирішуємо їх від часу, коли клієнт зайшов на сайт www.dybok.ua і оформив замовлення товару, до моменту доставки і встановлення меблів. Для вирішення таких питань у «Дубок» був створений новий відділ - сервісу і рекламацій.
Принагідно зупинюсь на новаціях і в інших аспектах нашої роботи — так, ми удосконалили і зробили максимально простим і зручним наш сайт www.dybok.ua, поставили мінімальну передоплату на більшість меблів 10%. Безкоштовна доставка стала можливою не тільки по м.Рівне, а також у Костопіль, Сарни, Кузнецовськ, по Україні діє безкоштовна доставка у регіон.
Враховуючи складну фінансову ситуацію і нестачу готівкових коштів у значної частини населення, ми запровадили для наших клієнтів можливість придбання меблів у розстрочку 0% на 6 місяців без переплат і прихованих комісій. Усі банківські витрати ми взяли на себе - на покупці меблів у розстрочку наш клієнт не переплачує.
Ми клієнтоорієнтована компанія, і задоволений клієнт для нас - це не порожні слова, а філософія роботи компанії.
- Cлоган компанії «Дубок» – “Меблі без переплат”. Що вкладаєте в це гасло?
- Справді, головна перевага, яку отримують наші клієнти, - це відсутність переплат як за товар, так і за сервіси. Ми пропонуємо кращі ціни на меблі за рахунок економії на складах і логістиці (маємо власні склади), найнижчих гуртових цін на продукцію від виробників, відсутності масштабних і затратних рекламних кампаній. Ми здійснюємо безкоштовну доставку по м.Рівне, а також у Костопіль, Сарни, Кузнецовськ, в інші населені пункти - за обґрунтованою ціною, завдяки наявності власного транспорту. Ми затвердили мінімальні тарифи на зборку – маємо штатних кваліфікованих працівників. Окрім того, при купівлі меблів у розстрочку клієнт не переплачує - ми взяли на себе оплату банківських комісій і відсотків.
- Цікаво, пане Віталію, а взагалі завдяки чому інтернет-магазин доріс до рівня меблевої мережі?
- Для початку поставимо питання, де є та межа, яка відділяє магазин від мережі. “Дубок” за останні роки запропонував для клієнтів сервіси, нетипові для інтернет магазину — зокрема, безкоштовну доставку у всі регіони України, наявність збиральників у регіонах; взяв на себе всю роботу з рекламаціями, запроваджує нові сервіси. Спеціально для людей, які перед здійсненням покупки хотіли б побачити «вживу» меблі і підібрати кольори, фасади, матеріал, фурнітуру тощо, а також поспілкуватися з продавцем-консультантом, ми розвиваємо мережу міні-салонів по Україні. У Рівному він, до речі, працює по вул.Відінській 1Б, ТЦ Гранд+, відділ №67.
- Слухаєш вас і відчуваєш, що маєте якісь особливі секрети ведення бізнесу від «Дубка»...
- Секретів навряд чи відкрию, але деякими думками поділитись справді хотів би. Як на мене, важливо пам’ятати про те, що моральні принципи можуть і повинні реалізовуватись у сфері бізнесу. Хочеться, щоб бізнес повернувся обличчям до людей і вимірювався не лише кількісними показниками і статистикою. Я, як менеджер, намагаюсь не забувати про відповідальність, взаємодопомогу, доброзичливість, людяність у відносинах з підлеглими, з повагою ставитись до партнерів і конкурентів. «Дубок» намагається бути соціально орієнтованим бізнесом. Ми є партнерами нашого найбільшого вишу — НУВГП - меблюємо радіорубку студентської ради. Підтримуємо сімейні цінності — зокрема, є партнерами сімейного клубу «Пузата мама», опікуємось тваринами у Рівненському зоопарку.
- Насамкінець не можу не запитати вас про сюрприз, який «Дубок» готує для рівнян. Багато чула, що Ви плануєте відкрити якийсь просто унікальний салон меблів...
- Справді, новини у нашому місті розносяться швидко, і багато хто вже чув про те, що найближчим часом ми плануємо відкриття салону меблів нового формату. Унікальність його в тому, що цей магазин буде поєднувати переваги інтернет-магазину - низьку ціну, таку як на сайті www.dybok.ua, й переваги традиційного салону - можливість побачити меблі вживу, помацати, посидіти, отримати консультацію продавця на місці продажу. У салоні будуть доступні і інші наші переваги –це безкоштовна доставка по Рівному і можливість придбання меблів у розстрочку 0%.
Отож, користуючись нагодою, хочемо запросити 1 серпня рівнян і гостей міста на відкриття нового салону меблів «Дубок», єдиного салону у м.Рівне з інтернет-цінами на меблі, за адресою м.Рівне, ЦУМ, 2 поверх.
У період з 1 по 10 серпня з нагоди відкриття рівнян очікує грандіозний розпродаж меблів за цінами ще нижчими ніж в інтернеті, можливість підібрати готові рішення з меблювання вашої квартири, а також спеціальні брендовані зони від наших постачальників.
Приходьте і купуйте меблі у новому салоні «Дубок» без переплат!
Рівненський інтернет-магазин знає вся Україна

- Пане Віталію, як вплинула економічна ситуація у країні на Ваш бізнес? Зростання курсу долара, цін на пальне, зниження купівельної спроможності населення... Як вдається працювати за таких умов?
- Все це так - це реалії нашого життя, і від цього нікуди не дінешся. Але ж ми самі створюємо свою реальність - можна скласти руки, економити на рекламі, сервісі, персоналі; жалітись на владу і очікувати кращих часів. Власне, так і робить значна частина представників бізнесу. А можна використати цей час для нарощування об’ємів продажів і збільшення частки ринку.
- Яким чином?
- Наприклад, у кризові часи сегмент B2B стає більш гнучким і лояльним — чому б цим не скористатися? Можна домовлятись про кращі цінові та сервісні умови з компаніями-партнерами. Наприклад, з логістичними компаніями, які розробили для нас спеціальні цінові преференції, з виробниками меблів - про додаткові знижки, адже у частці продажів їхньої продукції ми займаємо вагоме місце, про пріоритетні права продажу у регіонах, спільні рекламні акції...
Є можливість значно скоротити витрати на оренду - адже багато фірм згортають свій бізнес і з'являються нові площі, і водночас не припиняти рекламну і маркетингову активність, а робити її більш виваженою, оптимізованою і цільовою. До того ж на ринку праці з’являється багато «скорочених» працівників, найкращих з яких ми прагнемо відібрати у нашу команду.
У результаті ми отримуємо більш ніж конкурентні ціни на меблі у «Дубок». До того ж, пропонуємо нашим клієнтам кращий сервіс, що і дозволяє нам у нелегкі для бізнесу часи не скорочувати об’єми продажів, а збільшувати, і з оптимізмом дивитись у майбутнє.
З іншого боку, люди стараються максимально зекономити на покупках, знайти оптимальні для себе пропозиції, при цьому зберігаючи високі вимоги до якості продукції і сервісу - доставки, зборки, гарантії, зручності покупки. Всі ці фактори сприяють тому, що мережа меблів «Дубок» успішно розвивається, реагує на виклики часу і йде назустріч клієнтам.
- А як складаються справи із сервісом?
- З приводу сервісу хочу наголосити: у разі виникнення можливих проблем наш клієнт не почує - зверніться до виробника, розбирайтесь з перевізником, це не наші проблеми. Проблеми клієнтів стають нашими, і ми вирішуємо їх від часу, коли клієнт зайшов на сайт www.dybok.ua і оформив замовлення товару, до моменту доставки і встановлення меблів. Для вирішення таких питань у «Дубок» був створений новий відділ - сервісу і рекламацій.
Принагідно зупинюсь на новаціях і в інших аспектах нашої роботи — так, ми удосконалили і зробили максимально простим і зручним наш сайт www.dybok.ua, поставили мінімальну передоплату на більшість меблів 10%. Безкоштовна доставка стала можливою не тільки по м.Рівне, а також у Костопіль, Сарни, Кузнецовськ, по Україні діє безкоштовна доставка у регіон.
Враховуючи складну фінансову ситуацію і нестачу готівкових коштів у значної частини населення, ми запровадили для наших клієнтів можливість придбання меблів у розстрочку 0% на 6 місяців без переплат і прихованих комісій. Усі банківські витрати ми взяли на себе - на покупці меблів у розстрочку наш клієнт не переплачує.

Ми клієнтоорієнтована компанія, і задоволений клієнт для нас - це не порожні слова, а філософія роботи компанії.
- Cлоган компанії «Дубок» – “Меблі без переплат”. Що вкладаєте в це гасло?
- Справді, головна перевага, яку отримують наші клієнти, - це відсутність переплат як за товар, так і за сервіси. Ми пропонуємо кращі ціни на меблі за рахунок економії на складах і логістиці (маємо власні склади), найнижчих гуртових цін на продукцію від виробників, відсутності масштабних і затратних рекламних кампаній. Ми здійснюємо безкоштовну доставку по м.Рівне, а також у Костопіль, Сарни, Кузнецовськ, в інші населені пункти - за обґрунтованою ціною, завдяки наявності власного транспорту. Ми затвердили мінімальні тарифи на зборку – маємо штатних кваліфікованих працівників. Окрім того, при купівлі меблів у розстрочку клієнт не переплачує - ми взяли на себе оплату банківських комісій і відсотків.
- Цікаво, пане Віталію, а взагалі завдяки чому інтернет-магазин доріс до рівня меблевої мережі?
- Для початку поставимо питання, де є та межа, яка відділяє магазин від мережі. “Дубок” за останні роки запропонував для клієнтів сервіси, нетипові для інтернет магазину — зокрема, безкоштовну доставку у всі регіони України, наявність збиральників у регіонах; взяв на себе всю роботу з рекламаціями, запроваджує нові сервіси. Спеціально для людей, які перед здійсненням покупки хотіли б побачити «вживу» меблі і підібрати кольори, фасади, матеріал, фурнітуру тощо, а також поспілкуватися з продавцем-консультантом, ми розвиваємо мережу міні-салонів по Україні. У Рівному він, до речі, працює по вул.Відінській 1Б, ТЦ Гранд+, відділ №67.
- Слухаєш вас і відчуваєш, що маєте якісь особливі секрети ведення бізнесу від «Дубка»...
- Секретів навряд чи відкрию, але деякими думками поділитись справді хотів би. Як на мене, важливо пам’ятати про те, що моральні принципи можуть і повинні реалізовуватись у сфері бізнесу. Хочеться, щоб бізнес повернувся обличчям до людей і вимірювався не лише кількісними показниками і статистикою. Я, як менеджер, намагаюсь не забувати про відповідальність, взаємодопомогу, доброзичливість, людяність у відносинах з підлеглими, з повагою ставитись до партнерів і конкурентів. «Дубок» намагається бути соціально орієнтованим бізнесом. Ми є партнерами нашого найбільшого вишу — НУВГП - меблюємо радіорубку студентської ради. Підтримуємо сімейні цінності — зокрема, є партнерами сімейного клубу «Пузата мама», опікуємось тваринами у Рівненському зоопарку.
- Насамкінець не можу не запитати вас про сюрприз, який «Дубок» готує для рівнян. Багато чула, що Ви плануєте відкрити якийсь просто унікальний салон меблів...
- Справді, новини у нашому місті розносяться швидко, і багато хто вже чув про те, що найближчим часом ми плануємо відкриття салону меблів нового формату. Унікальність його в тому, що цей магазин буде поєднувати переваги інтернет-магазину - низьку ціну, таку як на сайті www.dybok.ua, й переваги традиційного салону - можливість побачити меблі вживу, помацати, посидіти, отримати консультацію продавця на місці продажу. У салоні будуть доступні і інші наші переваги –це безкоштовна доставка по Рівному і можливість придбання меблів у розстрочку 0%.

Отож, користуючись нагодою, хочемо запросити 1 серпня рівнян і гостей міста на відкриття нового салону меблів «Дубок», єдиного салону у м.Рівне з інтернет-цінами на меблі, за адресою м.Рівне, ЦУМ, 2 поверх.
У період з 1 по 10 серпня з нагоди відкриття рівнян очікує грандіозний розпродаж меблів за цінами ще нижчими ніж в інтернеті, можливість підібрати готові рішення з меблювання вашої квартири, а також спеціальні брендовані зони від наших постачальників.
Приходьте і купуйте меблі у новому салоні «Дубок» без переплат!

Категорія: Новини > Споживач
Автор: Галина ЦІКАВА Переглядів: 18796Інші статті рубрики:
У Рівному тимчасово відключили воду на вулиці Вербовій

Сьогодні, 26 березня, з 11:11 у зв’язку з пошкодженням водопроводу тимчасово припинене водопостачання на вулиці Вербовій у будинках №24-47.
переглядів: 145
Як і коли садити цибулю навесні: корисні поради

Весняна посадка цибулі є одним із ключових етапів вирощування цього корисного овоча.
переглядів: 347
Уряд завершив виплати Зимової єПідтримки: на що витратити кошти

За заявками в Дії та через банки-партнери виплати Зимової єПідтримки завершені. Витратити отримані кошти можна до кінця 2025 року.
переглядів: 344
Коли садити картоплю у 2025 році: сприятливі дні у квітні-травні

Важливо посадити картоплю не швидше за сусіда, а у сприятливий час, щоб замля прогрілась і посадковий матеріал гарно прийнявся, тоді й урожай буде тішити.
переглядів: 416