04.08.2014, 07:04
Як відновити сім-карту [+ПОРАДИ]
Бувають випадки, коли втрачається телефон або ж після того, як неправильно вводиться PIN-код, SIM-карта блокується. З одного боку, можна придбати новий стартовий пакет і знову бути на зв'язку. А якщо для вас важлива саме ваша «сімка»?
Нам важливі всі необхідні телефони та сам номер, можливо, «пов'язаний» з сервісами соціальних мереж або з банківськими структурами? Тоді необхідно зв'язатися з вашим мобільним оператором.
Перш ніж дзвонити, необхідно підготувати необхідні відомості. Перерахуємо наступне:
1. Паспортні дані (прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, серія паспорта, коли виданий і де прописаний).
2. Інформація про три останні дзвінки.
3. Скільки коштів на рахунку.
4. Коли було останнє поповнення.
Коли блокується сім-карта через неправильне введення PIN-коду, то потрібно ввести PUK-код. Добре, якщо ваш стартовий пакет зберігся і цей код повинен бути у вас. Якщо ж ні, то тоді необхідно зателефонувати оператору стільникового зв'язку та вказати дані з пункту 1. Оператор продиктує вам ваш PUK-код. Ви його вводите і вказуєте новий PIN-код. Постарайтеся, щоб цифри не збігалися з колишнім.
Поради рівнянам: як обрати газовий лічильник
Якщо телефон був загублений або загублена сама «сімка», то тоді при дзвінку оператору вам необхідно вказати всі дані (пункти 1-4). Після цього вам зроблять нову сім-карту впродовж 3-5 днів.
Будьте на зв'язку!
Які газові прилади є смертельно небезпечними
Наша довідка.
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «Київстар» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 466-0-466 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
466 — для дзвінків з номерів мережі «Київстар» (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не оплачуються).
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «MTC» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 240-00-00 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
111 — для дзвінків з номерів мережі «MTC» (дзвінки з номерів мережі «MTC» не оплачуються).
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «life:)» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
0 800 20 5433 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів.
5433 — для дзвінків з номерів мережі «life:)» (дзвінки з номерів мережі «life:)» не оплачуються).
Перш ніж дзвонити, необхідно підготувати необхідні відомості. Перерахуємо наступне:
1. Паспортні дані (прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, серія паспорта, коли виданий і де прописаний).
2. Інформація про три останні дзвінки.
3. Скільки коштів на рахунку.
4. Коли було останнє поповнення.
Коли блокується сім-карта через неправильне введення PIN-коду, то потрібно ввести PUK-код. Добре, якщо ваш стартовий пакет зберігся і цей код повинен бути у вас. Якщо ж ні, то тоді необхідно зателефонувати оператору стільникового зв'язку та вказати дані з пункту 1. Оператор продиктує вам ваш PUK-код. Ви його вводите і вказуєте новий PIN-код. Постарайтеся, щоб цифри не збігалися з колишнім.
Поради рівнянам: як обрати газовий лічильник
Якщо телефон був загублений або загублена сама «сімка», то тоді при дзвінку оператору вам необхідно вказати всі дані (пункти 1-4). Після цього вам зроблять нову сім-карту впродовж 3-5 днів.
Будьте на зв'язку!
Які газові прилади є смертельно небезпечними
Наша довідка.
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «Київстар» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 466-0-466 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
466 — для дзвінків з номерів мережі «Київстар» (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не оплачуються).
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «MTC» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 240-00-00 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
111 — для дзвінків з номерів мережі «MTC» (дзвінки з номерів мережі «MTC» не оплачуються).
Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «life:)» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
0 800 20 5433 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів.
5433 — для дзвінків з номерів мережі «life:)» (дзвінки з номерів мережі «life:)» не оплачуються).
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Сергій ШАГОФЕРОВПереглядів: 19045Інші статті рубрики:
Правохоронці збирають докази ракетних обстрілів Рівненщини
Під час останніх кількох повітряних тривог в області працювало ППО, правоохоронці зібрали докази злочину ворога.
переглядів: 157
У Рівному курсує менше тролейбусів, але працюють всі маршрути
У Рівному 30 листопада зменшили кількість тролейбусів, які перевозитимуть пасажирів.
переглядів: 154
На Рівненщині діятимуть екстрені відключення світла
Екстрені відключення світла будуть застосовані для Рівного та Рівненського району.
переглядів: 241
Прогноз погоди на Рівненщині: хмарно з проясненнями
На території Рівненської області очікується хмарна погода з періодичними проясненнями.
переглядів: 163
Нова система екстреної медичної допомоги діятиме з 1 січня 2025 року
З наступного року українці отримають швидшу та якіснішу екстрену медичну допомогу. Реформа екстреної медичної допомоги спрямована на те, щоб кожен пацієнт отримав необхідну медичну допомогу вчасно та в повному обсязі.
переглядів: 316