Як HR може допомогти збільшити прибуток компанії [ч.2]
Тема зустрічі: "ЯКИЙ HR МЕНІ ПОТРІБЕН?"
Про що: будемо разом розбиратися, КОЛИ дійсно потрібен HR, КОМУ і ЯКИЙ саме? А головне - чого очікувати і вимагати від цієї ролі залежно від етапу розвитку Вашої компанії, її культури і стратегічних завдань?
Для кого: для власників, керівників, топ-менеджерів та HR-фахівців
Про спікера: Ярослава Лоянич має практичний 12-річний досвід управління у великих вітчизняних компаніях. Також 2 роки була генеральним директором холдингу “СКМ” і директором з персоналу «Вітмарк».
“Як HR може допомогти збільшити прибуток компанії”, - запитали ми в Ярослави Лоянич напередодні зустрічі в Рівному.
– З чого, на Вашу думку, починається створення HR-системи в компанії?
– Починати треба з вивчення бізнес-стратегії, оцінки результатів, роботи з клієнтами та планування того, що компанії робити завтра, щоб вирости. Сьогодні є середовище, яке дозволяє генерувати рішення певного рівня якості та міцності. Ключове питання: як я виграю конкуренцію завтра?
– Як компаніям, які вже працюють не один рік та не мають HR-системи, зрозуміти, що в них працює в цьому напрямку, а що – ні?
– HR-система є завжди, інша справа – немає чітко визначеного власника цього процесу. Визначити, що так, а що не так – можна за системними збоями. Системний збій в HR-і виглядає як плинність кадрів, недостатня компетентність людей для виконання поставлених бізнес-завдань, відсутність кадрового резерву.

– Що ви розумієте під «управлінням за цінностями»?
– Управління за цінностями – це феномен організаційної культури. Це управління системою прийняття рішень, яка діє в компанії за замовчуванням, тобто за межами формальних підходів та документів. Платформа організаційної культури – це набір ключових цінностей, які структурують все інше в компанії. Від цього залежить стратегія, тип прийняття управлінських рішень, наскільки система почувається глобальною чи локальною, швидкою чи повільною, наскільки вона готова розвиватись та ризикувати.
– Як Ви підбираєте людей у свою Команду?
– Я довго пропрацьовую, продумую профіль спеціаліста: хто потрібен під конкретні завдання системи. У жодному разі акцент не робиться на функціоналі. Наприклад, у нас була організація «криза змушує нас виходити на ринки інших країн». Питання: чи є у нас ця компетенція, чи можемо ми масштабуватися з трьох магазинів до тридцяти, хто у нас в системі це вже робив. Ось і все – я вже розумію профіль людини, який потрібен під цю задачу.

– Чому, на Вашу думку, в компаніях так часто відсутня система зворотного зв'язку? Для чого він потрібен та як правильно його давати всередині компанії?
– Головне – пам'ятати, що комунікація – це діалог. Ми ж часто будуємо в компаніях «традиційну» систему комунікацій: «спустити» вниз «наказ» – отримати у відповідь «ознайомлені». Ви дали меседж, але як його розкодували там, «знизу», ви не знаєте, тому мовчання сприймаєте за зворотний зв'язок. І вам здається, що працівники зрозуміли все правильно. Так ось – система комунікацій або система зворотного зв'язку – це по суті перевірка розуміння.
– Дуже часто можна почути, що HR – це процеси. Ви погоджуєтесь з цією тезою?
– Так, це бізнес-процес. Але треба налаштувати понятійний апарат. Бізнес-процес відрізняється від процесу так само, як система відрізняється від систематизації. Якщо ми говоримо про бізнес-процес, то це набір технологічних карт, стандартів, алгоритмів, плюс організаційна культура. Ціль будь-якого бізнес-процесу – створення доданої цінності для клієнта. Для HR-а всередині системи є менеджер, який користується цією системою, йому має бути комфортно та зручно, і важливо, яким чином ми будемо з ним домовлятися. Також важливо розрізняти клієнтів. Якщо клієнтом є менеджер середньої ланки, то для нього важливо, щоб його люди почувалися комфортно, щоб вони були навчені, щоб плинність кадрів в департаменті була мінімальною. Якщо клієнт – перша особа компанії, вона може мислити в логіці амбіційних трансформаційних задач, вимагати, щоб система розвинула нову компетенцію, може впливати на цінності в організації, керувати вартістю ресурсів.

Іще більше корисної інформації ви зможете дізнатися під час відкритої зустрічі з Ярославою, яка, нагадуємо, пройде 24 жовтня, о 18.00, в конференц-залі готелю “Мир”.
Матеріал до теми:
Як HR може допомогти збільшити прибуток компанії (інтерв'ю з Ярославою Лоянич, ч.1)

Як записатися на прийом до лікаря онлайн у Рівному

Пацієнти закладів охорони здоровʼя Рівненської міської ради мають можливість записуватися до лікарів онлайн!
переглядів: 196
Продаж алкоголю під час воєнного стану: які правила діють в областях

З моменту запровадження воєнного стану в Україні було введено низку обмежень, зокрема і щодо продажу алкогольних напоїв. Такі заходи запроваджуються обласними військовими адміністраціями та залежать від поточної безпекової ситуації в кожному конкретному регіоні.
переглядів: 916
Коли сходить морква, буряк та огірки: терміни проростання овочів

Весна — час посіву овочів на городі. Але після висівання насіння багатьох цікавить головне питання: через скільки днів з’являться перші сходи?
переглядів: 328
Рецепт ідеального бісквіту: секрети легкого й пухкого тіста

Бісквіт — основа безлічі десертів. Але приготувати його так, щоб він був ніжним, повітряним і не осідав після випікання — справжнє мистецтво.
переглядів: 245
Гороскоп на 6 травня 2025 року для всіх знаків зодіаку

Щоденний гороскоп на 6 травня 2025 року чітко показує, що не всі знаки зодіаку матимуть спокійний день. Лев, Скорпіон та Риби можуть відчувати тривогу через майбутні зміни, тоді як Овен та Терези відчують приплив позитивної енергії, який допоможе їм впоратися з викликами.
переглядів: 498