Ми у Facebook
22.08.2015, 10:00

Які знову зміни у призначенні субсидій

Наприкінці липня знову з’явилися деякі зміни у порядку призначення субсидій. Нова постанова Кабміну коригує принципи надання державної допомоги.
Начальник відділу з прийому усіх видів державних допомог управління праці і соціального захисту населення Рівненського міськвиконкому Наталія НИДЗЕЛИК розповідає, що з 21 липня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №475 "Про спрощення порядку призначення та надання населенню житлових субсидій".


Як рівняни зможуть оформити житлову субсидію


Відповідно до внесених змін, до сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичних операціях, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішенням органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форм власності.

– За бажанням громадян субсидія може призначатись на основі середньомісячного сукупного доходу за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, — розповідає Наталія Нидзелик. — Для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб за цей місяць, для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, – двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб, для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, – трьох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб.
Обмеження щодо майнового стану сім'ї (володіння двома житлами або двома автомобілями, здача в найм житла) зняті, крім покупок протягом року перед зверненням на суму більшу 50 тис. грн.
— Не призначається субсидія у випадку, коли будь-хто із домогосподарства протягом 12 місяців перед місяцем звернення здійснив купівлю земельної ділянки, квартири, авто, будівельних матеріалів, оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири, авто тощо на суму, яка перевищує 50 000 грн, — говорить Наталія Нидзелик. — Також залишається обмеження у призначенні субсидії у разі, коли при вибірковому обстеженні житлового приміщення державним соціальним інспектором виявлено, що особи мають додаткові джерела для існування, не зазначені в декларації.

Нове у призначенні житлових субсидій [РОЗРАХУНКИ] |

Також субсидії будуть призначатись, якщо у складі зареєстрованих у житловому приміщенні є працездатні громадяни працездатного віку, які не працюють, не навчаються, не зареєстровані у службі зайнятості.

Передбачена можливість надання субсидій на понаднормову площу житла непрацездатним особам, які проживають у житлових приміщеннях самі. Це важливо для одиноких пенсіонерів, інвалідів, які проживають в квартирах, де загальна площа перевищує встановлені соціальні норми житла (48,87 для однієї особи, 62,52 для двох). Для працездатних осіб, які не працюють, включається до доходу розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на даний час 1218 грн).

За словами пані Наталії Нидзелик, громадяни можуть самі орієнтовно розрахувати, на який розмір субсидії вони можуть розрахувати. Зокрема, відсоток, обов`язковий до оплати, розраховується для кожної сім`ї (домогосподарства) окремо в залежності від доходів:


Ро = Кд\Кг х Рг
де Кд – коефіцієнт домогосподарства – відношення розміру середньомісячного сукупного доходу в розрахунку на одну особу до прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (1176 грн),
Кг – базовий коефіцієнт Кг = 2,
Рг – базова норма плати за житлово-комунальні послуги, 15%.

За призначенням субсидії звертається особа, на яку відкрито особові рахунки за місцем реєстрації. Згідно з новими правилами, той, хто хоче оформити субсидію, подає до відповідної філії управління праці та соціального захисту населення документи – заяву і декларацію.

Довідки про забезпеченість громадян житлово-комунальними послугами, довідки про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та інформацію про доходи громадян управління праці та соціального захисту населення мають отримувати на свої запити самостійно.
— Але будемо дуже вдячні, якщо для прискорення процесу правильного оформлення заяви та декларації ви будете мати квитанції про оплату житлово-комунальних послуг, — наголошує Наталія Нидзелик.

Також управління має право робити запити до ДФС, Державтоінспекції, до інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для перевірки повноти та достовірності інформації, наданою особою для призначення субсидій.

Після закінчення строку дії субсидії громадянам не потрібно повторно звертатись до органу праці та соціального захисту населення (крім випадків, коли виникли зміни в складі зареєстрованих осіб, доходах тощо), управління направляє запити та продовжує термін дії субсидії на наступний рік.

Громадяни зобов'язані протягом місяця поінформувати про зміни, які відбулись у складі сім`ї, соціальному статусі осіб, які проживають у приміщенні, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, купівлю товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50000 грн. Інформують шляхом подання відповідних документів.

Не знімається зобов'язання щомісячно сплачувати свою частку житлово-комунальних послуг, що є досить важливим. У разі несплати за поданням організацій-надавачів послуг надання субсидії припиняється.
— Значно спрощені форми заяви та декларації про доходи та майновий стан осіб. Потрібно уважно та якомога повно їх заповнити та надіслати (або особисто подати) на адресу філій управління за місцем реєстрації, — додає Наталія Нидзелик.






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ