Ми у Facebook
30.11.2015, 08:45

Як рівненським водіям вибрати зимові шини для авто

Cеред рівнян користуються популярністю шини всесезонного типу

Зима не завжди приходить за календарем, проте, вже зараз для водіїв погода створює певні незручності на дорогах. Упевненості на шляхах рівненським водіям може додати хороша зимова “гума”.
На українському ринку представлені шини дорожнього типу, універсальні, всесезонні та зимові і, як правило, всі вони характеризуються за такими параметрами: безпечність (зчіпні якості, стійкість та керованість, швидкісні якості, надійність), комфортабельність (зовнішній шум, стійкість на великих швидкостях, силова однорідність) та економічність (маса, ремонтопридатність, ресурс, коефіцієнт противаги).

Літня (дорожня) гума має інший хімічний склад, ніж зимова, внаслідок чого вона жорсткіша і цупкіша. Така шина призначена для сухої чи дощової теплої погоди. Вона добре тримає машину на поворотах, розрахована на великі швидкості.

Зимова має інші якості та властивості. Вона набагато м’якша на дотик та добре пристосована до морозів, розрахована на сніг, лід, багнюку. Деколи зимова гума шипується. Така гума призначена для засніженої погоди, але у нас ця операція часто не виправдовує себе, оскільки при переході від снігу до асфальту частина шипів стирається.

Шини універсального та всесезонного типу схожі за своїми якостями. Вони розраховані на всі сезони, тобто їхні параметри “підігнані” під умови літа та зими. Але такі шини показують себе на дорозі гірше, ніж спеціальні.
Велике значення для будь-якого типу шин має малюнок протектора. Його розробляють спеціалісти відповідно до призначення гуми. Кожен малюнок знижує чи підвищує ті чи інші якості шини. Наприклад, літня шина з малюнком протектора, розрахованим на дощову погоду, саме в теплих вологих умовах покаже себе найкраще.

Не варто навіть казати, що треба використовувати взимку зимове “взуття” для автомобіля, а літом — літнє. Але співвідношення ціни та якості грає свою роль: серед рівнян користуються популярністю шини всесезонного типу. Бо середньостатистичний водій поки що може собі дозволити один комплект шин, а не два, як би це було в ідеалі.





На правах реклами