Ми у Facebook
07.12.2015, 10:30

Рівняни обурюються якістю обслуговування місцевих продавців

Роблять це у соцмережі Фейсбук.
Порушила проблему рівнянка Олена Гаврилюк:

"Важко простому покупцю в Рівному... "Дайте, будь ласка, пакетик" - "Ми пакетики не даємо. Вже вам і оголошення написали, щоб всі одне й те саме не питали!". Тоді не треба й товару. Йдемо далі: "Скажіть, будь ласка, та дерев'яна підставка підійде до ножів, які ми вибрали?" - "А я звідки знаю? Треба міряти!" - "Чи могли б Ви одну розпакувати, щоб ми поміряли?" - "Як купите, то розпакую й міряйте собі" - "Але якщо ми купимо, а підставка не підійде до тих ножів?!" - "А як я розпакую, а вам не підійде, то хто буде платити?" - "Дякую, тоді не треба ні підставки, ні ножів". Ну і остання сроба: "Гарна річ. Ціна, як на мене зависока. Може, в ній є якісь неочевидні переваги?" - "Аякже, є! Тож фірма - треба ще й за фірму скільки заплатити!" Цілу фірму я не планувала цього разу купувати, тільки річ була потрібна, але в ній стільки переваг, що й не донесу, дякую! Не можна в Рівному от просто так взяти і щось купити".

Здешевлення маршруток Рівне-Київ відобразилося на якості

Олену Гаврилюк підтримало багато інших дописувачів. Вони теж поділилися своїми враженнями від неякісного обслуговування. Врешті, Сергій Самсонюк зробив висновок, що "таких три продавці можуть з легкістю знищити бізнес".

"Нам треба якомога більше тренінгів із сервісу, бо неприємно, коли на тебе дивляться з осудом, коли запитуєш про характеристики товару. Або ж пропонують річ, яка не пасує, ще й ображаються, що ти робиш зауваження", - запропонувала вихід із ситуації Вікторія Михайлівна.

У Рівному - новий вид шахрайства

Людмила Савонькіна-Слободенюк зауважила, що неякісне обслуговування спостерігається там, де зарплата продавця не залежить від результату продажу. Втім, і тими продавцями, які працюють "на відсотках", виявляється теж споживачі незадоволені. Бо, пояснила Олена Гаврилюк, такий продавець "нахвалює те, що тобі не пасує, пропонує те, що тобі зовсім не потрібне. На жаль, не залежно від мотивації, мало продавців, які розуміють, що їхнє головне завдання - зробити так, щоб клієнт був задоволений, щоб він повернувся й порекомендував їхній магазин друзям". Тож єдиний спосіб виховання таких продаців, на думку п. Гаврилюк, -не купувати/користуватися послугами там, де поганий сервіс.

Як зекономити гроші в опалювальний сезон [ІНФОГРАФІКА]

А чому власники терплять таку неякісну роботу продавців - пояснив Віталій Голубєв. Він вважає, що "у нас зайнялися бізнесом дуже багато людей, які до власної справи не доросли". Мовляв, такий власник бізнесу "в душі залишився найманим працівником, наймає схожих на себе, ось і сервіс відповідний".





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ