07.09.2016, 12:40

Рівнянка ледь не стала жертвою телефонних шахраїв

Якщо Вам зателефонували і представились працівником банку - це вже привід насторожитись. Зберігайте спокій і не говоріть зайвого.
Телефонні шахраї вигадують все нові способи залізти у Ваш гаманець, чи то пак банківську карту. Ледь не попалася на гачок злодіїв рівненська журналістка Ірена Боровець.

У Рівному банкір привласнив понад 10 тисяч гривень


Після чого дівчина зробила ось такий пост на своїй сторінці у фейсбук:


"Друзі! Ще раз нагадаю тут. Нікому ніколи не повідомляйте карткових даних по телефону! Нехай це навіть "служба безпеки Вашого улюбленого банку", "Служба безпеки Всесвіту" з словами: "Ми щойно врятували Вас від викрадання грошей з вашої картки і хочемо порятувати ще раз". Кажіть впевнено: "Дякую, але я по телефону такі питання не вирішую, я підійду у банк". Звичайно відразу перетелефонуйте у свій банк і повідомте про такий дзвінок! І не втрачайте ніколи спокою, бо хвилюючись можете бовкнути ненароком зайве...
П.С. Будьте готові, що шахрай говоритиме з Вами ще впевненіше і конкретніше, аніж з вами говорив би реально працівник банку. Перевірено власним досвідом.
Отож, повторюю ще раз: Мовчимо, як партизани. Пін код, термін картки не має права питати навіть працівник банку!"

Рівняни попереджають про нові види банківських шахрайств

Чоловік по телефону назвався представником служби безпеки Ощадбанку, після того як дівчина сказала, що обслуговується в іншому банку, абонент не розгубився і сказав що служба безпеки і клієнтська база в Державних банках одна. Він не став відразу питати карткові дані, а зайшов здалеку, розповідає журналістка. Мовляв з її карти намагалися перерахувати 1000 грн на карту Приватбанку, тричі підбиравши пін. "Служба безпеки" зупинила цю операцію і пропонує дівчині відключити послугу переказу коштів. Коли Ірена перетелефонувала в банк їй відразу сказали, що то був шахрай. Представники банку не мають права питати навіть номер карти, не кажучи вже про пін-код, суму, яка є на рахунку, термін дії картки чи три цифри на звороті. Підключення чи відключення послуг також не проводять по телефону. Тож якщо Вам зателефонували з банку - краще домовитися про зустріч в установі безпосередньо.
Щасливе Рівне