Ми у Facebook
26.12.2017, 15:44

З нами тепліше: "Рівнегаз" відзначив День клієнта

ПАТ "Рівнегаз" запровадив традицію проведення Дня клієнта для споживачів природного газу. Акція тривала з 18 по 22 грудня 2017 року. Взяти участь у цьому заході могли всі споживачі газу – мешканці Рівненської області, які завітали до центрів обслуговування ПАТ "Рівнегаз" у м.Рівному та в районних відділення компанії у Здолбунові, Дубні та Сарнах.

Сервісний центр газопостачального підприємства працює у Рівному вже більше року, якісно надає послуги клієнтам, робить обслуговування зручним для будь-якої категорії населення. Завдяки цьому зростає довіра та популярність подібного сервісу серед громадськості, адже у центрі обслуговування ви не побачите довжелезних черг, а спеціалісти завжди знайдуть оптимальний шлях для вирішення ваших проблем як споживача природного газу. Сервісні центри мають зручне розміщення, а вигідна транспортна розв’язка полегшує доїзд для клієнтів з регіону. Щодня центр відвідує близько 700 осіб.

"Населення Рівненської області для вирішення газових питань користується різноманітними сервісами ПАТ "Рівнегаз": 38% клієнтської бази відвідують центри обслуговування, 31% користується онлайн сервісами (особистий кабінет та смс), а ще 31% клієнтів надають перевагу особистому спілкуванню в контакт-центрі", – зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир НОВОСАД.



"Рівнегаз" працює з думкою про свого споживача, тому День клієнта не випадкова подія. Кожен споживач, що зареєстрував Особистий кабінет та сайті 104.ua, мав можливість взяти участь у розіграші новорічних призів: ялинкових прикрас, фірмових чашок та магнітів. На маленьких відвідувачів центру очікували солодощі та повітряні кульки.



Відвідувачі центрів обслуговування ПАТ "Рівнегаз" під час проведення цієї акції мали можливість оцінити якість обслуговування – заповнивши спеціальну анкету. Опитування проводиться анонімно, а анкети споживачі залишають у спеціальному контейнері. Серед споживачів, які заповнили анкети, проводився розіграш подарунків. Для участі в розіграші необхідно було заповнену анкету залишити в спеціальному контейнері, а ПІБ, адресу, контактний телефон надати фахівцю ПАТ "Рівнегаз". Після закінчення акції з бокса, де впродовж заходу накопичувались картки, випадковим чином обирався переможець. Часто подарунок був справжньою несподіванкою для клієнта, але такі приємні дрібниці викликали лише радість у відвідувачів, які прийшли з буденними проблемами, а отримали частинку новорічного настрою.



"Мета цієї акції – показати нашим клієнтам, споживачам природного газу, турботу та зацікавленість у плідній співпраці. Ми хочемо зробити обслуговування не лише якісним, але й приємним, тому підготували низку новорічних подарунків. Відвідавши наші центри обслуговування, клієнти відчувають увагу та піклування. Ми готові вдосконалюватись, для того щоб покращуватись та робити сервіс якіснішим та комфортнішим для споживача", – зауважує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир НОВОСАД.



До теми:
«Рівнегаз» просить споживачів повідомити показання лічильників газу

Довідка: як викликати майстра з Рівнегазу

Рівнегаз радить: як не переплачувати за тепло (+ ІНФОГРАФІКА)






На правах реклами