З нами тепліше: "Рівнегаз" відзначив День клієнта
Сервісний центр газопостачального підприємства працює у Рівному вже більше року, якісно надає послуги клієнтам, робить обслуговування зручним для будь-якої категорії населення. Завдяки цьому зростає довіра та популярність подібного сервісу серед громадськості, адже у центрі обслуговування ви не побачите довжелезних черг, а спеціалісти завжди знайдуть оптимальний шлях для вирішення ваших проблем як споживача природного газу. Сервісні центри мають зручне розміщення, а вигідна транспортна розв’язка полегшує доїзд для клієнтів з регіону. Щодня центр відвідує близько 700 осіб.
"Населення Рівненської області для вирішення газових питань користується різноманітними сервісами ПАТ "Рівнегаз": 38% клієнтської бази відвідують центри обслуговування, 31% користується онлайн сервісами (особистий кабінет та смс), а ще 31% клієнтів надають перевагу особистому спілкуванню в контакт-центрі", – зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир НОВОСАД.
"Рівнегаз" працює з думкою про свого споживача, тому День клієнта не випадкова подія. Кожен споживач, що зареєстрував Особистий кабінет та сайті 104.ua, мав можливість взяти участь у розіграші новорічних призів: ялинкових прикрас, фірмових чашок та магнітів. На маленьких відвідувачів центру очікували солодощі та повітряні кульки.
Відвідувачі центрів обслуговування ПАТ "Рівнегаз" під час проведення цієї акції мали можливість оцінити якість обслуговування – заповнивши спеціальну анкету. Опитування проводиться анонімно, а анкети споживачі залишають у спеціальному контейнері. Серед споживачів, які заповнили анкети, проводився розіграш подарунків. Для участі в розіграші необхідно було заповнену анкету залишити в спеціальному контейнері, а ПІБ, адресу, контактний телефон надати фахівцю ПАТ "Рівнегаз". Після закінчення акції з бокса, де впродовж заходу накопичувались картки, випадковим чином обирався переможець. Часто подарунок був справжньою несподіванкою для клієнта, але такі приємні дрібниці викликали лише радість у відвідувачів, які прийшли з буденними проблемами, а отримали частинку новорічного настрою.
"Мета цієї акції – показати нашим клієнтам, споживачам природного газу, турботу та зацікавленість у плідній співпраці. Ми хочемо зробити обслуговування не лише якісним, але й приємним, тому підготували низку новорічних подарунків. Відвідавши наші центри обслуговування, клієнти відчувають увагу та піклування. Ми готові вдосконалюватись, для того щоб покращуватись та робити сервіс якіснішим та комфортнішим для споживача", – зауважує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир НОВОСАД.
До теми:
«Рівнегаз» просить споживачів повідомити показання лічильників газу
Довідка: як викликати майстра з Рівнегазу
Рівнегаз радить: як не переплачувати за тепло (+ ІНФОГРАФІКА)
комуналка, споживачі газу, сервісний центр, Рівнегаз, день клієнта, споживач
Астропрозноз на завтра: перші симптоми та чужі конфлікти
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 29 березня.
переглядів: 158
Скраб для голови в домашніх умовах: секрет, який зменшить жирність волосся
Хочете побороти зайву жирність волосся? Спробуйте приготувати домашній та бюджетний скраб для шкіри голови.
переглядів: 163
Готуємо солодку піцу з фруктами: діти будуть щасливі
Неймовірно смачний рецепт, який можна приготувати на дитяче день народження, або у звичайний день до чаю.
переглядів: 203
"Підвищення тарифів на світло поки не буде", - Міністр енергетики
Міністерство енергетики України наразі не розглядає питання про підвищення тарифів на електроенергію для населення.
переглядів: 215
У цю неділю Україна переходить на літній час: куди треба крутнути стрілки
Вже цими вихідними українці перейдуть на літній час, коли годинники переведуться на одну годину вперед у ніч проти 31 березня. Стрілки пересувають на одну годину вперед о 03:00.
переглядів: 228