Ми у Facebook
04.06.2018, 14:01

"Домова служба": про суть доброго сервісу, оригінали та підробки

"Домова служба" – компанія, яка допомагає рівнянам зробити їхнє житло безпечнішим та зручнішим. У будь-який час її майстри готові прийти на виручку, допомагаючи у різних побутових негараздах.
Свій авторитет та прихильне ставлення людей власник підприємства Валерій ГУСАК та його колеги-майстри заробляли добросовісною працею впродовж 15 років. "Домова служба" вже давно стала синонімом якісної та добротної роботи. Ремонтно-домові та господарські послуги замовляють не лише у Рівному, адже служба діє також у Луцьку, Тернополі, Львові та Вінниці.


Фото надане "Домовою службою"
Фото надане "Домовою службою"



Валерій Гусак про місію під назвою “Домова служба”

Вирізняє службу серед інших компаній та окремих приватних майстрів особливий підхід до своєї роботи. Це не просто маркетинг, це ціла філософія, яка ґрунтується на доброзичливому ставленні до людей, адже для працівників "Домової служби" хороший сервіс означає людяне ставлення до своїх клієнтів. Свого часу мав нагоду переконатися у цьому на власному досвіді. В моєму помешканні виникли проблеми з електрикою. Стомившись поневірятися по приватних, за словами знайомих "цілком надійних", майстрах, які так і не прийшли, викликав фахівця із "Домової служби". Від “домовиків” не довелося довго слухати про безкінечну заклопотаність – оператор відразу запитала про зручний для мене час. Працівник не спізнився. Приємно здивувала його люб’язність та вихованість. А також те, що він не тільки швидко та вправно виконав свою роботу, а й розповів безліч практичних порад щодо економного користування електротехнікою. Наостанок виписав гарантію на виконану роботу, чого, погодьтеся, не буває з приватними умільцями. Подібний досвід не одиничний. Знайомі рівняни розповідають: кожного разу, коли доводилося викликати “домовиків”, мали справу не лише з високим професіоналізмом, а й із чемним ставленням до себе. При чому, часто на виклик приходить один і той самий майстер, який чудово знав ситуацію щодо ремонтів. Це не дивує, адже усі, кого до цього обслуговували, занесені до бази даних, де міститься вся необхідна інформація – про попередні звернення, наявність або відсутність гарантії, хто саме здійснював роботи. Це дозволило вибудувати надійний та зручний для всіх принцип обслуговування.


Фото надане "Домовою службою"
Фото надане "Домовою службою"



Домова служба подарувала дітям радість


Фото надане "Домовою службою"
Фото надане "Домовою службою"


Сумнівів не виникає, у роботі "Домової служби" найважливіше – відповідальність перед кожним, хто викликає майстрів. Тим паче, що вони готові прийти у будь-який час, навіть на вихідні. Не працюють лише вночі, але вже розглядають можливість введення нічних чергувань.


Фото надане "Домовою службою"
Фото надане "Домовою службою"


Завдяки подібному чуйному ставленню до клієнтів "Домова служба" стала не просто назвою фірми, але й ознакою добре зробленого ремонту. Через це, словосполучення "домова служба" стали використовувати без дозволу компанії й деякі інші майстри. І серед них, на жаль, бувають шахраї, які прагнуть нажитися на довірі рівнян.

Все частіше розповідають, що доводиться зустрічатися з підробками – тими, хто не має жодного стосунку до згаданої служби, але називає себе її працівниками. Звісно, що вони пропонують виконати роботу за нижчою ціною. Та клієнти отримують лише збитки.

Не так давно жінка з обуренням розповідала: працівник "Домової служби" взяв у неї гроші на ремонт водопровідного крана, але і кран не відремонтував, і з грошима зник. Дізнавшись деталі, оператори все перевірили і з’ясували – такого звернення до служби не надходило. Фахівці з розумінням поставились до цієї ситуації і вже сантехнік “Домової служби” виправив помилку горе-майстрів. Але рівнянці довелося за це заплатити – тільки цього разу заплатити за реально виконану роботу реальному майстру “Домової служби”. Або знову ж ідентичний випадок – мешканець Рівного зателефонував до "Домової служби" й обурено стверджував, що представники халтурно відремонтували телевізор. Вимагав його полагодити знову, бо зіпсувався. І вкотре виявилося, що такого замовлення у службі не було: чоловік просто винайняв якогось невідомого майстра, який відрекомендувався працівником "Домової служби". Після чого, звісно ж, “здер” гроші за ніби відремонтований телевізор. І знову проблему виправляли майстри-"домовики". Цей пан теж змушений був заплатити двічі.

Така ситуація обурює, але особливо не дивує – компанія стала популярною, і подібне використання імені “Домової служби” – зворотний бік того, що їх знають. “Домовикам” так довіряють, що замовники залишають ключі від квартири на час, поки триватиме ремонт, а самі йдуть у своїх справах. Погодьтеся, таку довіру мало хто має! І цим, на жаль, прагнуть скористатися різні недобросовісні “клони”.

Крім того, людям хочеться заплатити якомога менше, а такі “умільці” готові взяти нижчу ціну, ніж реальна, лише, щоб їм заплатили за халтуру. Або надурити. Скрізь чути: "Домова служба" надто дорога!" Зазвичай, це говорять люди, які не користувались її послугами. Ті ж, хто має особистий досвід, цілком впевнено стверджують, що більшість приватних майстрів міста працює за цінами “Домової служби” і не дають на це ніякої гарантії. І взагалі, сумнівів не викликає те твердження, що краще вже заплатити професіоналу, ніж ризикувати своїми тяжко заробленими грошима й довірятися невідомо кому.

Фото надане "Домовою службою"
Фото надане "Домовою службою"


Літо – це сезон ремонтів. І вберегтися від горе-майстрів досить просто. Для вирішення проблеми треба викликати майстра "Домової служби", а не служб на кшталт 911, будинкових служб і інших їм подібних. По приходу майстра запитайте в нього посвідчення. Кожен майстер “Домової служби” його має.

Маючи власний досвід і знаючи відгуки від колег, мені б хотілось, щоб у нашому місті “Домова служба” і далі була еталоном доступності й хорошого ставлення до людей. Адже, як любить говорити Валерій Гусак: "Наша місія – бути корисними. Ми служимо людям, відновлюючи гармонію простору. І це найдостойніше покликання".






На правах реклами