Ми у Facebook
28.12.2018, 08:42

Група компаній РЕНОМЕ: Ми формуємо стандарти нового дня

– "РЕНОМЕ" вже 28 років. Скажіть, чи змінюються амбіції, вектори розвитку, стратегічна міць із часом? Що в групі компаній залишається сталим, а що піддається модифікації?
– Амбіції змінюються, бо змінюється час, настрої людей, технології, можливості на ринку, навіть саме життя змушує нас бути динамічними. І, що для мене зараз важливо, – якщо ти маєш людей навколо себе амбітних, то можливо все!

Ось, наприклад, вкотре ми замахнулися на те, чого у місті не було. "РЕНОМЕ" будує унікальний простір для бізнесу Рівного. Проект передбачає створення сучасних офісних приміщень у форматі open space і спортивного комплексу із трьома басейнами від лідера на ринку фітнес-індустрії "Sport life".

(Проект сучасного офісно-спортивного центру на Льонокомбінатівській)

Завдяки таким проектам ми демонструємо, якою хочемо бачити Україну. Це ціла філософія якості життя – як люди мають працювати, спілкуватися, в якому середовищі генерувати свої найкращі ідеї. Відповідно, виклик є, і він складається з внутрішньої потреби – жити краще.

Прищеплювати українцям смак до якісного, красивого – це теж наша амбіція. Так, наприклад, у житловому комплексі "Spectrum" ми створили середовище, де люди відчувають себе щасливими.

Амбіція бути значущим – це теж дуже важливо. Коли поставимо питання: а якщо "РЕНОМЕ" на ринку не буде, комусь стане від цього погано? Я впевнена, що багатьом. На сьогодні, мені приємно усвідомлювати, що ми є мірилом для інших, ми формуємо стандарти нового дня.



(Виступ гендиректора ГК "РЕНОМЕ" Надії Гладкевич під час форуму "RENOME Business Day")

– Рік 2018: як ви проаналізували б динаміку розвитку компанії? Пригадайте найяскравіші моменти в житті "РЕНОМЕ".

– 2018 – рік змін у групі компаній. Якщо раніше управляюча компанія більш глибоко занурювалася в бізнеси, диктувала певні правила гри, то тепер ми змінили наше ставлення до управління. Ми дали свободу, тому зараз компанії набувають управлінських, бізнесових навичок, яким не можна навчитися, сидячи за партою, це здобувається в бою. Мені приємно, що наші бізнеси мужніють, і ці перебудови тривають.

2018 – успішний рік. Всі бізнеси – ЄВРОБУД, КОМФОРТ, ПАРТНЕР – спрацювали краще, ніж планували, на нові ринки вийшов СМАРТ. Нещодавно на виставці в Баку "РЕНОМЕ СМАРТ" спільно з "AzerExspressPost" представив свою розробку – поштомат. Це технології майбутнього, які забезпечують самостійну відправку посилок, включаючи зважування, оформлення та оплату. Процес відправки займає лише дві хвилини. Нове обладнання встиг позитивно оцінити і Президент Азербайджану.

("РЕНОМЕ СМАРТ" та партнери на виставці в Баку)

Також, за цей рік ми вийшли з новим обладнанням для обміну валют – це розробка наших конструкторів. Електронний сейф дозволяє здійснити автоматизований валютообмін менш ніж за хвилину. І це обладнання, на сьогодні, цікаве багатьом країнам світу.

Пишаюся, що і "РЕНОМЕ КОМФОРТ" цьогоріч розвинув два нові напрямки – це управлінська компанія "Спектрум Сервіс", яка займається обслуговуванням будинків. Також, ми почали реалізацію проектів у сфері комерційної нерухомості.

"РЕНОМЕ ЄВРОБУД" має свої будівельні успіхи у 2018. Це не лише житлове будівництво, а й інфраструктурні об’єкти для міста. Літню естраду "Зеленка" у парку Шевченка ми зробили якісно та на місяць раніше встановлених термінів. Зараз розпочали другу чергу реконструкції й активно долучаємося до розробки самого проекту.

(Відкриття літньої естради "Зеленка" у Рівному. На сцені – міський голова Володимир Хомко та директор "РЕНОМЕ ЄВРОБУД" Андрій Моніч)

Також, "РЕНОМЕ ЄВРОБУД" продовжує розширювати виробничі потужності с/г підприємств агрокорпорації "Крупець". Незабаром там запрацює завод із переробки насіння соняшника, який побудувала наша компанія.

(Промислові потужності агрокорпорації "Крупець". Праворуч – підприємство з переробки насіння соняшника)

– "РЕНОМЕ СМАРТ" – це ключовий двигун компанії. Як зараз розвивається цей бізнес-напрям і яку нішу на відповідному ринку плануєте зайняти в майбутньому?

– Програмне забезпечення, яке створює "РЕНОМЕ СМАРТ", цінують у 20 країнах світу. І коли приїздить світовий лідер, компанія "Giesecke & devrient” і робить оцінку нашого програмного забезпечення, порівнює нас зі світовими компаніями – то це приємно. Коли світовий виробник комплексних систем самообслуговування для банків "DIEBOLD NIXDORF" запрошує нас, як центр компетенції, у величезний проект – це також показник.



Зараз, у зв’язку з тим, що банківський ринок в Україні усталений, ми свої програмні продукти та послуги пропонуємо за кордоном. Завоювання ринків, імплементація продуктів триває в середньому 1,5-2 роки, і ми вже налагодили партнерські стосунки з 18 країнами світу. Але світ дуже стрімко змінюється, тому не слід забувати про теорію "творчого руйнування", коли ти маєш один продукт і потихеньку виводиш на ринок інший. Така динаміка завжди тримає "РЕНОМЕ СМАРТ" у хорошому тонусі.

(Компанія "РЕНОМЕ СМАРТ" – спонсор VII Всеукраїнської Конференції "Готівковий грошовий обіг, інкасація і касові операції в банку")

– У період трудової міграції в Україні, що виступає мотиватором та натхненником для працівників групи компаній "РЕНОМЕ"?

– Це потрібно питати у людей. Я думаю, наша історія перегукується із тим, що я побачила в агрокорпорації "Крупець" – коли ти заходиш на ферму, а звідти виходить робітник із щасливими очима. Очі людей не обманюють ніколи. У людей має бути відчуття гідності та впевненості в завтрашньому дні. На роботу треба йти тоді, коли розумієш, що тебе почують, зрозуміють. Це найцінніше, коли ти людина не "другого сорту". Бо, де б за кордоном ми не шукали роботу, ми будемо людьми "другого сорту". Звичайно, винятки бувають – розумних, неординарних чекають скрізь, але, здебільшого, в людей середньостатистичні можливості, їх можна розвивати, і найкраще це робити там, де твоє рідне середовище, де твоя сім’я.

( З посмішкою на роботі. Працівники відділу моніторингу "РЕНОМЕ СМАРТ")

– Наскільки "РЕНОМЕ" відкрите до експериментів та новаторства?

– Мені здається, що аж занадто. (Сміється). Звичайно, що бізнес – це баланс, ризики є, але тут важливо поєднувати досвід і сміливість недосвідчених. Чим небезпечні старші люди? Вони знають, як не можна. Для мене важливо чути шалених та позитивних. На жаль, мало ідей доходять до суті бізнесу, але те, що фонтан ідей треба вислуховувати, треба пропрацьовувати – це факт. Бо інакше нічого не відбудеться.

– Чи згодні ви із висловлюванням: "Кому більше дано, з того більше і питається"?

– Так. Це відчувають працівники "РЕНОМЕ". Якщо вони можуть більше, то я до них дуже прискіплива. Тому що я впевнена, якщо тобі Бог дав таланти, то ти мусиш їх відпрацювати. Більшість людей це розуміють, якщо вони не відпрацюють, то їх розриває зсередини – це внутрішній конфлікт. А деякі лінуються і їм треба задавати вектор руху.

– Продовжте, будь ласка, речення: У ДНК "РЕНОМЕ" закладено…
– ... поважати працю колег, цінувати якість, відповідати за свої слова, будь-що виконувати свої обіцянки та весь час вчитися.

– У бізнесі важливо…
– ... не зупинятися.

– Нова ера роботизації принесе нам…

– Це призведе до вивільнення людей від роботи. Людей, які звикли працювати за правилами, більше. Але й машину можна навчити працювати за правилами. І завдання цих людей – переорієнтувати на Soft Skills, стати універсалами. Це для мене челендж на сьогоднішній день.

– Найважливіші інвестиції…

– Якщо говорити про компанію, то в людей.

– Чи панує вже різдвяно-новорічна атмосфера у компанії? Чи слід очікувати на традиційний "Різдвяний передзвін" від "РЕНОМЕ"?

– Дух Різдва вже близько. І для нас "Різдвяний передзвін" – це можливість добре провести час, зберегти свої традиції, допомогти діткам, а також це можливість навколо наших ідей згуртувати партнерів. Колядувати та щедрувати ми ходимо до всіх. Але хочемо, щоб і до нас приходили частіше. Вивчіть колядку чи елемент вертепу, багато не потрібно, і приходьте в гості до "РЕНОМЕ"!





На правах реклами