Ми у Facebook
24.06.2019, 15:10

На свято морозива від ТМ «Рудь» завітали тисячі рівнян

23 червня у Рівному відбулося традиційне Свято Морозива від виробника морозива №1 – компанії «Рудь». Тривало дійство з 12 до 17 години.
Свято морозива – 100% святково, це чудова можливість насолодитись відпочинком у родинному колі та вдосталь поласувати морозивом від українського виробника, адже ТМ «Рудь» пропонує лише якісний та смачний продукт.





Координаторка Свята Морозива, маркетолог компанії «Рудь» Тетяна ХОМЯК розповіла деталі події:

Свято Морозива - соціальний проект, який ми створили 15 років тому. По всій території України ми з року в рік проводимо такі заходи. Мета події — показати наскільки важливе родинне спілкування , як важливо приділяти час та увагу нашим дітям. Адже діти, які виростають в любові, з батьківською підтримкою стають людьми, які вміють любити і вміють віддавати цю любов. Зазвичай такі заходи відвідує до 10 тисяч людей, – зауважила пані Тетяна. – В нас є постійні гості, які з року в рік відвідують наше свято. І кожного року ми веземо хороший настрій та морозиво у кожен куточок України, – додала вона.

Класичні смаки та оригінальні поєднання, щербет та пломбір, йогурт та заморожений сік, шоколадне та ванільне, чорне або ж зі смаком солоної карамелі – найвибагливіші ласуни знайдуть свій улюблений смак. Та не лише морозивом тішились на святі.







На території свята розмістили розважальні зони з атракціонами, а це більше двадцяти різноманітних локацій, близько сорока наметів різноманітних забав: «Обійми-фест» – родинна зона, «Зумба» – танцювальна зона та головна сцена, де ведучий разом з аніматорами, в режимі нон-стоп, проводив конкурси з дітками та дорослими. Окрема зона це «Бебідром» - інноваційна програма для діток до трьох років.







- Свято відвідують і дітки дуже маленькі, для яких більшість атракціонів ще «задорослі», тому саме для найменших наших гостей ми вигадали таку забаву, – зауважила координатор свята морозива ТМ «Рудь» Тетяна ХОМЯК.

Цікаво та інтерактивно провести час, сфотографуватись біля фотозон, прийняти участь у розіграшах та поласувати улюбленими прохолодними солодощами – розваги, якими не нехтували ні дорослі, ні дітки. Пропуск на забаву – порція морозива. Саме так, 1 порція морозива – один квиток на атракціон.
До слова, вхід на більшість локацій був вільним. Також діти та дорослі могли долучитися до майстер-класів по виготовленню подарункових коробок, іграшок і т.д. А смачні та корисні ласощі, грайливий настрій та родинне спілкування – безцінні подарунки від компанії «Рудь».

Між іншим, ведучий події зі сцени постійно розігрував подарунки і морозиво. Дуже легко і цікаво виграти подарунок і навіть цілу торбу смаколиків. Спритні та кмітливі здобули чимало нагород.

- Щороку компанія “Рудь” вдосконалює програму Свят Морозива, збільшує кількість атракціонів, проводить нові майстер-класи. Цього року ми пропонуємо велике різноманіття розваг, щоб якнайкраще відповідати гаслу “100 % святково”, – розповідає президент компанії «Рудь» – АТ «Житомирський маслозавод» – Петро Рудь. – Вірю, що кожен відвідувач, незалежно від віку, знайде щось собі до смаку, це стосується як морозива, так і розваг на святі. Ми вдячні кожному споживачеві за висловлену довіру. Обіцяю, що торгова марка “Рудь” й надалі працюватиме над тим, аби залишатися фаворитом наших маленьких та дорослих шанувальників морозива.





На правах реклами