Ми у Facebook
17.08.2019, 14:56

Екстремальний транспорт. Таксі з маршрутками поділять на групи ризику

До чого мають готуватися і водії, і перевізники.
Ілюстративне фото із сайту mtu.gov.ua

Весь наземний транспорт - від громадського до вантажного – конкретно перевірять і класифікують на зони ризику. Залежно від сфери діяльності, кількості порушень у водіїв та підприємств їм будуть нарахують бали, за якими вирахують періодичність перевірок.

Такі нововведення затвердили 14 серпня 2019 року на засіданні Кабміну. Документ розробили в Державній службі України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), інформує enovosty.com.

Ухвалена постанова уряду має досить довгу назву: "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів і небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) державною службою з безпеки на транспорті".

Під критерії ризиковості потраплять усі наземні перевізники - від таксі й автобусів-маршруток до вантажного транспорту. Бали будуть нараховувати як за порушення водіїв, так і їх роботодавців. Від кількості балів залежатиме кількість та періодичність перевірок.

ДТП на Рівненщині: Маршрутка, повна людей, зіткнулась з "Мерсом"

Якщо перевізник набере за рік від 41 до 100 балів, його віднесуть до високої зони ризику (перевірять чи не частіше ніж один раз на 2 роки).

Від 21 до 40 балів - середня зона ризику (перевірки не частіше одного разу на 3 роки);

Якщо ж порушень від 0 до 20 балів – незначна група ризику й перевірки не частіше одного разу на 5 років).

Куди мешканці Рівненщини можуть поскаржитися на водія маршрутки

Бали нараховуватимуть за різні порушення:

- за кількістю порушень ПДР (у т.ч. зі швидкісного режиму й технічного стану авто), ДТП та наслідків (якщо, скажімо, в аварії постраждали люди);

- чи порушували права людей з інвалідністю - наприклад, відмовляли в пільговому проїзді або на маршруті немає автобуса, який пристосований для перевезення маломобільних груп населення;

- кількість порушень режиму праці водіїв.

Наприклад, кожен день водій не перебувати за кермом більше 9 годин. Час може бути збільшено максимум до 10 годин, але не більше двох разів на тиждень. Упродовж тижня цей термін не повинен перевищувати 56 годин і т.д.

За порушення ПДР упродовж двох років більше 5 разів нарахують 5 балів.

Від 1 до 4 разів - 3 бали.

А якщо за останні три роки водій потрапляв в ДТП більше 10 разів - аж 15 балів.

Ті, хто має від 1 до 9 аварій за той же період - отримають 10 балів і т.д.

Крім того, штрафні бали за порушення збільшуватимуть залежно від виду транспорту та його маршруту. Наприклад, якщо автомобіль легковий, то "автоматом" відразу нарахують 3 бали. Міській маршрутці – плюс 5 балів, міжміській - 10 балів.

Чи спрацює таке нововедення і чи вплине воно на безпеку руху, пасажирських та вантажних перевезень – покаже час.

Підписуйтесь на новини "ОГО" у соцмережі Facebook та у Telegram





На правах реклами