Екстремальний транспорт. Таксі з маршрутками поділять на групи ризику
Весь наземний транспорт - від громадського до вантажного – конкретно перевірять і класифікують на зони ризику. Залежно від сфери діяльності, кількості порушень у водіїв та підприємств їм будуть нарахують бали, за якими вирахують періодичність перевірок.
Такі нововведення затвердили 14 серпня 2019 року на засіданні Кабміну. Документ розробили в Державній службі України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), інформує enovosty.com.
Ухвалена постанова уряду має досить довгу назву: "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів і небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) державною службою з безпеки на транспорті".
Під критерії ризиковості потраплять усі наземні перевізники - від таксі й автобусів-маршруток до вантажного транспорту. Бали будуть нараховувати як за порушення водіїв, так і їх роботодавців. Від кількості балів залежатиме кількість та періодичність перевірок.
ДТП на Рівненщині: Маршрутка, повна людей, зіткнулась з "Мерсом"
Якщо перевізник набере за рік від 41 до 100 балів, його віднесуть до високої зони ризику (перевірять чи не частіше ніж один раз на 2 роки).
Від 21 до 40 балів - середня зона ризику (перевірки не частіше одного разу на 3 роки);
Якщо ж порушень від 0 до 20 балів – незначна група ризику й перевірки не частіше одного разу на 5 років).
Куди мешканці Рівненщини можуть поскаржитися на водія маршрутки
Бали нараховуватимуть за різні порушення:
- за кількістю порушень ПДР (у т.ч. зі швидкісного режиму й технічного стану авто), ДТП та наслідків (якщо, скажімо, в аварії постраждали люди);
- чи порушували права людей з інвалідністю - наприклад, відмовляли в пільговому проїзді або на маршруті немає автобуса, який пристосований для перевезення маломобільних груп населення;
- кількість порушень режиму праці водіїв.
Наприклад, кожен день водій не перебувати за кермом більше 9 годин. Час може бути збільшено максимум до 10 годин, але не більше двох разів на тиждень. Упродовж тижня цей термін не повинен перевищувати 56 годин і т.д.
За порушення ПДР упродовж двох років більше 5 разів нарахують 5 балів.
Від 1 до 4 разів - 3 бали.
А якщо за останні три роки водій потрапляв в ДТП більше 10 разів - аж 15 балів.
Ті, хто має від 1 до 9 аварій за той же період - отримають 10 балів і т.д.
Крім того, штрафні бали за порушення збільшуватимуть залежно від виду транспорту та його маршруту. Наприклад, якщо автомобіль легковий, то "автоматом" відразу нарахують 3 бали. Міській маршрутці – плюс 5 балів, міжміській - 10 балів.
Чи спрацює таке нововедення і чи вплине воно на безпеку руху, пасажирських та вантажних перевезень – покаже час.
Підписуйтесь на новини "ОГО" у соцмережі Facebook та у Telegram

зони ризику, маршрутки, безпека на транспорті, Укртрансбезпека
Що робити з сухим зіллям та лепехою після свята Трійці, щоб не накликати біду

Свято Трійці в Україні супроводжується численними народними звичаями та обрядами. Однією з головних традицій є прикрашання оселі лепехою (аїром), м’ятою, полином та іншими пахучими травами.
переглядів: 260
Рушниці, пістолети, гвинтівки: яку зброю декларують на Рівненщині

Упродовж шести місяців 149 громадян звернулися до поліції, аби задекларувати 158 одиниць вогнепальної зброї, іще 1 – добровільно здати.
переглядів: 170
Літній сезон стартував: Укрзалізниця призначила додаткові поїзди до моря та гір

З початком літа спостерігається традиційне зростання попиту на залізничні подорожі. Щоб кожен охочий міг дістатись до рідних, друзів чи омріяного відпочинку — Укрзалізниця доповнює графік руху новими призначеннями.
переглядів: 167
Електронний квиток: Як тепер платити за проїзд у Рівному?

Тепер у транспортній галузі має бути все інакше. Адже у місті почали впроваджувати електронний квиток – у тролейбусах уже можна зустріти валідатори, які пристосовані саме під безготівковий розрахунок за проїзд.
переглядів: 220
Чи вигідно купувати автозапчастини з Європи та де знайти надійного постачальника
В Європі автівки часто змінюють на нові — зазвичай раз на 5-10 років. Це зумовлено стрімким розвитком автомобільної індустрії: кожного року з’являються нові моделі з інноваційними рішеннями, покращеними характеристиками та сучасним дизайном.
переглядів: 134