24.08.2019, 12:37
Техогляд повертається і стане обов'язковим для всіх
З кого почнуть і до чого готуватися власникам "євроблях"
Ілюстративне фото znaj.ua
Українські автолюбителі вже звикли жити без техогляду своїх машин. Але з 2022 року цьому прийде кінець. Починають діяти нові правила. Обов’язковий технічний огляд приватного легкового транспорту, скасований в 2011 році, повертається. І він стане обов’язковим, інформує Motor Media Review.
Спочатку техогляд будуть проходити тільки переобладнані та старі автомобілі під час першої реєстрації.
Вже з 1 січня 2020 року обов’язковій технічній перевірці підлягатимуть автомобілі категорій L3, L4, L5 і L7 та L3e, L4e, L5e і L7e.
Новим машинам у перші три роки технічний огляд проходити необов'язково.
Технічний огляд транспортних засобів будуть проводити тільки приватні компанії. Такого поняття, як державний техогляд – тепер взагалі не існує, як не існує ДАІ та МРЕВ. “Всі станції проведення техогляду давно передані в приватний ринок – і все так і залишиться", - повідомив керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
І все ж експерти припускають, що з поверненням техогляду повернеться і корупція, пише РБК-Україна. Справа в тому, що переважна більшість іномарок наші громадяни купують у старому стані. А ці машини часто не відповідають вимогам ЄС щодо екологічності.
За словами керівника Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олега Назаренка, лише 10-20% ввезених в країну старих іномарок зможуть пройти обов’язковий техогляд. А 90% старих іномарок такий техогляд не пройдуть. І тоді, за почнеться тотальна “торгівля талончиками”.
Нагадаємо, 5 липня 2011року Верховна Рада у другому читанні прийняла закон про скасування обов'язкового технічного огляду автотранспорту. "За" проголосували 262 народних депутати. Однак після підписання Угоди про асоціацію з Європейським союзом Україна взяла на себе зобов’язання про повернення технічного огляду. Технічний огляд для вантажних автомобілів повернули в 2015 році, для автобусів - у 2017.
Із 1 травня 2019 року техогляд в Україні повинні проходити:
• легкові автомобілі, які використовують для транспортування вантажу або перевезення пасажирів з метою отримання прибутку.
• вантажні автомобілі та причепи.
• автобуси та спеціалізовані транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі.
• всі автомобілі, які працюють в службі таксі.
Штраф за експлуатацію автомобіля без талона техогляду - до 1,7 тисячі гривень. За повторення порушення вдруге, водія можуть позбавити "прав" на термін від трьох до шести місяців.
Техогляд трактора і комбайна тепер не треба?
Як все буде відбуватися на практиці, власники легкових автомобілів "з пробігом" зможуть зрозуміти вже з 1 січня...
Чи буде в Україні техогляд авто по-європейськи?
Українські автолюбителі вже звикли жити без техогляду своїх машин. Але з 2022 року цьому прийде кінець. Починають діяти нові правила. Обов’язковий технічний огляд приватного легкового транспорту, скасований в 2011 році, повертається. І він стане обов’язковим, інформує Motor Media Review.
Спочатку техогляд будуть проходити тільки переобладнані та старі автомобілі під час першої реєстрації.
Вже з 1 січня 2020 року обов’язковій технічній перевірці підлягатимуть автомобілі категорій L3, L4, L5 і L7 та L3e, L4e, L5e і L7e.
Новим машинам у перші три роки технічний огляд проходити необов'язково.
Технічний огляд транспортних засобів будуть проводити тільки приватні компанії. Такого поняття, як державний техогляд – тепер взагалі не існує, як не існує ДАІ та МРЕВ. “Всі станції проведення техогляду давно передані в приватний ринок – і все так і залишиться", - повідомив керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
І все ж експерти припускають, що з поверненням техогляду повернеться і корупція, пише РБК-Україна. Справа в тому, що переважна більшість іномарок наші громадяни купують у старому стані. А ці машини часто не відповідають вимогам ЄС щодо екологічності.
За словами керівника Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олега Назаренка, лише 10-20% ввезених в країну старих іномарок зможуть пройти обов’язковий техогляд. А 90% старих іномарок такий техогляд не пройдуть. І тоді, за почнеться тотальна “торгівля талончиками”.
Нагадаємо, 5 липня 2011року Верховна Рада у другому читанні прийняла закон про скасування обов'язкового технічного огляду автотранспорту. "За" проголосували 262 народних депутати. Однак після підписання Угоди про асоціацію з Європейським союзом Україна взяла на себе зобов’язання про повернення технічного огляду. Технічний огляд для вантажних автомобілів повернули в 2015 році, для автобусів - у 2017.
Із 1 травня 2019 року техогляд в Україні повинні проходити:
• легкові автомобілі, які використовують для транспортування вантажу або перевезення пасажирів з метою отримання прибутку.
• вантажні автомобілі та причепи.
• автобуси та спеціалізовані транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі.
• всі автомобілі, які працюють в службі таксі.
Штраф за експлуатацію автомобіля без талона техогляду - до 1,7 тисячі гривень. За повторення порушення вдруге, водія можуть позбавити "прав" на термін від трьох до шести місяців.
Техогляд трактора і комбайна тепер не треба?
Як все буде відбуватися на практиці, власники легкових автомобілів "з пробігом" зможуть зрозуміти вже з 1 січня...
Чи буде в Україні техогляд авто по-європейськи?
Категорія: Новини > Життя
Автор: Галина ЦІКАВА ogo.uaПереглядів: 11194Інші статті рубрики:
Сімейний сніданок: рецепт корисних оладок з вівсянки
Спробуйте приготувати оладки з вівсянки. Такий сніданок не лише смачний, а й корисний.
переглядів: 690
У Рівному виступить відома бандуристка KRUT
Завтра, 20 квітня, відома артистка виступить у Органному залі. Концерт запланований о 18 годині.
переглядів: 317
У Рівному почався новий збір на дрони
Місто оголосило чергову закупівлю дронів для ЗСУ.
переглядів: 342
Прикмети та заборони цього дня: усе, що слід знати про 19 квітня
Українці вшановують пам'ять святого Іоана. До настання Нового року залишилося 256 днів.
переглядів: 390
З Днем ангела Івана: суперові вітання
Сьогодні, 19 квітня, Івани святкують свій День ангела.
переглядів: 309