Ми у Facebook
22.12.2022, 10:46

3 правила, за якими працюють білборди

Рекламні білборди продовжують зберігати статус одного з найкращих каналів просування товарів та послуг. Але досягти гідного результату рекламної кампанії вони дозволяють не всім рекламодавцям. Причина - неправильний підхід до організації реклами. Щоб бігборди принесли бажаний ефект, необхідно дотримуватися 3 основних правил при підготовці рекламної кампанії.

1. Розташування білбордів


Ключову роль, у результаті якого можна домогтися за допомогою зовнішнього просування, грає місце розташування бігбордів. Навіть найоригінальніший постер не отримає достатнього відгуку, якщо він буде розміщений у місці яке знаходиться далеко від цільової аудиторії. Тому підходити до розробки схеми розташування банерів слід уважно з урахуванням:

● Особливостей аудиторії (вік, стать);
● Уподобань цільових споживачів;
● Завантаженості автомобільних, пішохідних доріг;
● Передбачуваного маршруту споживачів.



Націлену на водіїв рекламу краще розміщувати на завантажених перехрестях чи магістралях. Якщо банер орієнтований на пішоходів, то для нього варто орендувати рекламні поверхні на площах, набережних, пішохідних доріжках (вздовж торгових центрів, різних закладів).


2. Доступність інформаційного повідомлення


Споживачі готові приділити банеру з рекламою трохи більше 4 секунд свого життя. За цей час рекламодавцю необхідно дати чітке розуміння: що пропонується, чому цим варто скористатися і як це зробити.

Рекламно-інформаційне повідомлення має містити у собі: пропозицію, її вигоду та заклик до цільової дії. Кожен елемент – у одиничному екземплярі. Занадто велика кількість закликів (перейдіть на сайт, або зайдіть в магазин, або зателефонуйте менеджеру) або пропозицій (усі продукти, всі послуги) не дозволяє споживачеві сконцентруватися. Як результат, інформація просто не запам'ятовується і не використовується.


3. Яскраве оформлення плакату


Реклама повинна бути яскравою, така яка виділяється серед інших. При виборі відтінків необхідно враховувати:

● Сезон розміщення реклами (ніжно-блакитний банер зіллється з травневим небом);
● Психологію кольору (зелений – спокій та надійність, червоний – пристрасть та агресія, тощо).



Також важливо враховувати, що надрукований плакат може на кілька тонів відрізнятися від того, який демонструється монітором. Тому перед виробництвом плакатів слід обов'язково зробити пробу кольору. Надається така послуга і в АйДіМедіа.



IDMedia — це рекламна агенція з досвідом роботи понад 10 років, яка надає послуги комплексного розміщення на білбордах по всій країні. Тут ви можете не тільки орендувати потрібний щит, але й отримати компетентну допомогу у визначенні ефективної в конкретному випадку схеми розміщення, узгодженні підготовленого макета з юристом і не тільки.










На правах реклами