Ми у Facebook
05.08.2012, 17:44

У Рівному молодь навчали... говорити компліменти та продавати життя [+Фото]

"Самомаркетинг: потрібно продавати життя" - зустріч під такою інтригуючою назвою відбулась у Рівному в рамках проекту "Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають" від молодіжної організації "Smart People" та ВГО "Українська асоціація маркетингу".
Надихав цього разу активну молодь Рівного досвідчений маркетолог і сертифікований бізнес-тренер (провів понад 100 корпоративних і відкритих тренінгів) Олександр Гладунов. Віце-президент Всеукраїнської громадської організації "Українська асоціація маркетингу" та директор Рівненської обласної громадської організації "Українська асоціація маркетингу", впродовж 2003-2010 років він реалізував на Рівненщині 12 грантових проектів, профінансованих ОБСЄ, USAID, фондом "Євразія", Посольством Канади в Україні та іншими міжнародними донорськими організаціями. Відомий Олександр Гладунов і як громадський діяч: наприкінці 80-х був одним із засновників Народного Руху на Рівненщині, на початку 2000-х очолював управу обласної організації НРУ. Громадську діяльність успішно поєднує з роботою в бізнесі: з 2007 року Олександр Гладунов працював директором з маркетингу холдингових компаній у галузях агропромислового комплексу, виробництва будівельних матеріалів, готельного та ресторанного бізнесу, а нині є директором з маркетингу та реклами компанії “Монстера”. Є автором понад 20 праць із менеджменту та маркетингу, в тому числі - двох навчальних посібників. Його книга "Корпоративний менеджмент" рекомендована Міністерством освіти як навчальний посібник дял студентів економічних спеціальностей.

Родина Гладунових у проекті "ОГО" до 20-річчя Незалежності України "ТОП-20: творці Незалежності"





Що таке маркетинг та бренд і для чого потрібна стратегія у світі ринкової конкуренції - ось навколо яких тем точилась розмова серпневого вечора. Здавалося б, тема - непроста, і не зовсім для розмови літнього вечора, але аудиторія "Smart Meetings" - це інтелектуальна еліта молоді Рівного: кращі випускники шкіл, активні студенти та працююча молодь, підприємці та громадські діячі; ті, хто прагне змінювати життя на краще, починаючи насамперед із себе, із інвестування у власні знання, досвід та контакти. Невипадково серед учасників таких зустрічей - так багато фіналістів рейтингу "ТОП-20: найуспішніші студенти Рівненщини" та випускників Школи універсального журналіста ВД "ОГО" і ТРК "Рівне 1". Водночас, така молодь вміє не лише з користю для себе засвоювати нові знання, а й змістовно відпочивати - команда організаторів "Smart Meetings" регулярно проводить у Рівному оригінальні тематичні вечірки "Smart Parties", а серед жіночої половини учасниць "розумних зустрічей" легко зустріти завсідниць модних тусовок та конкурсів краси. Гармонійне поєднання корисного та приємного, веселого та змістовного, роботи і відпочинку, саморозвитку і самомотивації - ось що сповідують організатори та учасники "Smart Meetings"!



- Загалом я був вражений, думав, що маркетинг – це далека тема, яку буду вчити з нуля, але виявляється – почув багато знайомого і корисного. Тема, яка спочатку злякала, виявилась цікавою, легкою для сприйняття і корисною на практиці, – ділиться враженнями учасник зустрічі Артем Наавгуст.



- Запам'яталось декілька тез від спікера: «Маркетинг – любов до ближнього, яка приносить благодать у формі доходу», «Дизайн – по-іншому упакована ідея», «Бренд – це впізнаваність та репутація», - гортає записник ще один учасник зустрічі, Віктор Чугай. - Загалом ми не лише набували нових знань та активно обмінювалися думками, але й мали прекрасну нагоду знайти нових друзів і, звичайно, неформально поспілкуватися за чашкою чаю чи кави. Таку можливість забезпечила команда Арт-кав’ярні «Сальвадор Далі», що стало вже доброю традицією для "Smart Meetings". А смачні тістечка та запашна кава від кав’ярні ще краще сприяли обговоренню.



- Запам'яталось те, що спікер наводив приклади, розповідаючи притчі та цитуючи чимало відомих літературних творів, - каже учасниця зустрічі Ірина Костюк. - З одного боку, це свідчило про начитаність спікера, з іншого - підвищувало нашу цікавість до нього як до особистості.





Нагадаємо, що проект "Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають" молодіжна організація "Smart People" розпочала зовсім нещодавно - у липні. Першим гостем "розумних зустрічей", як перекладається з англійської назва проекту, став засновник Видавничого дому "ОГО", директор ТРК "Рівне 1" Віктор Данилов.

Активна молодь Рівного дізналась про секрети успіху від засновника "ОГО"



А продовжило серію "Smart Meetings" спілкування з директором багатозального кінотеатру "Мультиплекс" у кіноцентрі "ЕРА" Марією Шульган.



У Рівному - нові зустрічі з лідерами, які надихають

Спікером наступної зустрічі стала редактор Рівненського інформаційного порталу OGO.ua Юліана Тет. Розмова із нею стосувалась передусім специфіки просування різноманітних проектів у соціальних мережах, зокрема, на прикладах Рівненщини, і, водночас, - світових тенденцій розвитку нових медіа.

Юліана Тет з активістами "Smart People" Віктором Чугаєм та Іриною Костюк
Юліана Тет з активістами "Smart People" Віктором Чугаєм та Іриною Костюк


- Подібні зустрічі - це своєрідний майданчик для обміну ідеями, новинами, думками, для спілкування молоді між собою та з відомими успішними людьми Рівного, - пояснює організатор проекту "Smart Meetings", керівник молодіжної організації "Smart People" Тарас Комаренко.

Громадський діяч Тарас Комаренко: "Якщо берешся за роботу — роби її настільки якісно, наскільки зможеш"



Вітаємо рівненську молодіжну організацію "Smart People" з другою річницею!

Найбільш активних учасників зустрічі нагородили подарунками. Багатозальний кінотеатр “Multiplex” уже традиційно надав для розіграшу квитки на кіносеанси, а Олександр Гладунов подарував власну книгу "Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів" за кращі п'ять ідей просування бренду Свого Імені, які обрали самі ж учасники зустрічі за результатами попереднього обговорення та голосування в соціальних мережах.

У Рівному презентували посібник для "грантоїдів"

Своєрідним бонусом від спікера стало для учасників зустрічі... вивчення та відпрацювання формул компліменту. Усі бажаючі дарували компліменти Олександру Гладунову та один одному! Що не кажіть, а організатори та гості Smart Meetings вміють створювати на кожній зустрічі атмосферу дружнього спілкування, перетворюючи зал на своєрідну територію позитиву і креативу. Власне, 365 днів креативу на рік - хіба не гасло для "Smart People" та їхніх друзів?!..



Наступна зустріч із серії Smart Meetings відбудеться вже цього четверга, 9 серпня.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ