30.03.2015, 17:45
Як у Рівному вночі ремонтують тролейбуси
Рівненське тролейбусне управління нині „дихає на повні груди”. Лише в лютому воно подвоїло свої доходи. Сума заробітку склала майже 1 млн. 300 тисяч гривень. Як зазначив міський голова Рівного Володимир Хомко, в зв’язку з цим, цього року планується закупівля тролейбусів.
За словами директора комунальне підприємство "Рівнеелектроавтотранс" Валентина Ткачука, у зв'язку з підвищенням вартості проїзду в маршрутках та зменшенням кількості маршруток на рейсах, з початку березня у Рівному діє новий графік руху тролейбусів. Проте стабільна робота кожного „рогача” нелегко дається технічним працівникам підприємства.
- На даний час КП "Рівнеелектроавтотранс" для обслуговування населення, випускає на лінію 62 одиниці тролейбусів у робочі дні та 45 одиниць рухомого складу у вихідні дні.
Для технічного забезпечення безпечної експлуатації тролейбусів відділ з обслуговування і ремонту проводить три види ремонтів: ревізійний, середній та капітальний. Також, згідно графіків, затверджених у встановленому порядку, бригадами відділу технічного обслуговування огляд тролейбусів проводиться щодоби у нічну зміну, - каже пан Ткачук.
Зокрема, середній ремонт тролейбусів проводиться відповідно від пробігу тролейбусів, а саме тролейбус "Шкода" 9-Тр - через кожні 70 тис. км., тролейбус "Шкода" 14-Тр - через 90 тис. км. пробігу. Середній ремонт включає в себе такі види робіт: заміна обшивки кузова тролейбуса, заміна підлоги салону, заміна ізоляційного покриття підлоги, ремонт каркасу кузова тролейбуса, перевірка схем електронного управління тролейбуса (для 14-Тр) а також зняття вузлів та агрегатів для профілактичних робіт.
По завершенні механічних робіт і робіт, пов’язаних з ремонтом кузова тролейбуса проводиться фарбування тролейбуса якісними автомобільними фарбами.
Капітальний ремонт тролейбусів проводиться згідно з міжремонтними пробігами по графіку, затвердженому у встановленому порядку, а саме: тролейбус 9-Тр через 200 тис. км. пробігу, а тролейбус 14-Тр через 280 тис. км. пробігу, оскільки тролейбус "шкода 14-Тр є новішою моделлю.
Капітальний ремонт - більш поглиблений ремонт ніж середній (більші об’єми робіт), в якому проводиться заміна вузлів та агрегатів на нові.
Особливу увагу нічні бригади приділяють перевірці рівнів масел в агрегатах, перевірці освітлення, функціонуванню електричних схем, перевірці гальмівних систем та виконанню заявок від водіїв тролейбусів, а також здійснюється миття кожного тролейбуса, який вранці виходить на маршрут.
Статті до теми:
Водії рівненських маршруток не довозять пасажирів до кінцевих зупинок
Шокуюча правда про хамство в рівненських маршрутках
У рівненських тролейбусах з'явились ароматизатори
Джерело: khomko.rv.ua
- На даний час КП "Рівнеелектроавтотранс" для обслуговування населення, випускає на лінію 62 одиниці тролейбусів у робочі дні та 45 одиниць рухомого складу у вихідні дні.
Для технічного забезпечення безпечної експлуатації тролейбусів відділ з обслуговування і ремонту проводить три види ремонтів: ревізійний, середній та капітальний. Також, згідно графіків, затверджених у встановленому порядку, бригадами відділу технічного обслуговування огляд тролейбусів проводиться щодоби у нічну зміну, - каже пан Ткачук.
Зокрема, середній ремонт тролейбусів проводиться відповідно від пробігу тролейбусів, а саме тролейбус "Шкода" 9-Тр - через кожні 70 тис. км., тролейбус "Шкода" 14-Тр - через 90 тис. км. пробігу. Середній ремонт включає в себе такі види робіт: заміна обшивки кузова тролейбуса, заміна підлоги салону, заміна ізоляційного покриття підлоги, ремонт каркасу кузова тролейбуса, перевірка схем електронного управління тролейбуса (для 14-Тр) а також зняття вузлів та агрегатів для профілактичних робіт.
По завершенні механічних робіт і робіт, пов’язаних з ремонтом кузова тролейбуса проводиться фарбування тролейбуса якісними автомобільними фарбами.
Капітальний ремонт тролейбусів проводиться згідно з міжремонтними пробігами по графіку, затвердженому у встановленому порядку, а саме: тролейбус 9-Тр через 200 тис. км. пробігу, а тролейбус 14-Тр через 280 тис. км. пробігу, оскільки тролейбус "шкода 14-Тр є новішою моделлю.
Капітальний ремонт - більш поглиблений ремонт ніж середній (більші об’єми робіт), в якому проводиться заміна вузлів та агрегатів на нові.
Особливу увагу нічні бригади приділяють перевірці рівнів масел в агрегатах, перевірці освітлення, функціонуванню електричних схем, перевірці гальмівних систем та виконанню заявок від водіїв тролейбусів, а також здійснюється миття кожного тролейбуса, який вранці виходить на маршрут.
Статті до теми:
Водії рівненських маршруток не довозять пасажирів до кінцевих зупинок
Шокуюча правда про хамство в рівненських маршрутках
У рівненських тролейбусах з'явились ароматизатори
Джерело: khomko.rv.ua
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: Переглядів: 6146Інші статті рубрики:
Завтра Рівне проститься із полеглим Героєм
Рівняни віддадуть шану загиблому Герою Олександру Войтюку, який віддав своє життя у боротьбі за незалежність України...
переглядів: 186
БК «Рівне» у півфіналі Кубка України Favbet!
Грудень для українських спортсменів почався переможно!
переглядів: 142
На Рівненщині піротехніки знайшли понад дві сотні боєприпасів
Сапери обласного управління ДСНС успішно завершили обстеження лісового масиву неподалік села Пирятин Дубенського району
переглядів: 222
У Рівному радянські герої підтримають ЗСУ
У Рівному тривають аукціони з продажу демонтованих пам’ятників у рамках декомунізації.
переглядів: 290
У Рівному на маршрутах автобусів стало більше
Комунального транспорту, як повідомляють з міськради, стає більше. Сьогодні, 1 грудня, почалася робота нових автобусів на маршруті 47А "Тинне-Льонокомбінат".
переглядів: 175