Ми у Facebook
30.03.2015, 17:45

Як у Рівному вночі ремонтують тролейбуси

Рівненське тролейбусне управління нині „дихає на повні груди”. Лише в лютому воно подвоїло свої доходи. Сума заробітку склала майже 1 млн. 300 тисяч гривень. Як зазначив міський голова Рівного Володимир Хомко, в зв’язку з цим, цього року планується закупівля тролейбусів.
За словами директора комунальне підприємство "Рівнеелектроавтотранс" Валентина Ткачука, у зв'язку з підвищенням вартості проїзду в маршрутках та зменшенням кількості маршруток на рейсах, з початку березня у Рівному діє новий графік руху тролейбусів. Проте стабільна робота кожного „рогача” нелегко дається технічним працівникам підприємства.

- На даний час КП "Рівнеелектроавтотранс" для обслуговування населення, випускає на лінію 62 одиниці тролейбусів у робочі дні та 45 одиниць рухомого складу у вихідні дні.

Для технічного забезпечення безпечної експлуатації тролейбусів відділ з обслуговування і ремонту проводить три види ремонтів: ревізійний, середній та капітальний. Також, згідно графіків, затверджених у встановленому порядку, бригадами відділу технічного обслуговування огляд тролейбусів проводиться щодоби у нічну зміну, - каже пан Ткачук.

Зокрема, середній ремонт тролейбусів проводиться відповідно від пробігу тролейбусів, а саме тролейбус "Шкода" 9-Тр - через кожні 70 тис. км., тролейбус "Шкода" 14-Тр - через 90 тис. км. пробігу. Середній ремонт включає в себе такі види робіт: заміна обшивки кузова тролейбуса, заміна підлоги салону, заміна ізоляційного покриття підлоги, ремонт каркасу кузова тролейбуса, перевірка схем електронного управління тролейбуса (для 14-Тр) а також зняття вузлів та агрегатів для профілактичних робіт.



По завершенні механічних робіт і робіт, пов’язаних з ремонтом кузова тролейбуса проводиться фарбування тролейбуса якісними автомобільними фарбами.

Капітальний ремонт тролейбусів проводиться згідно з міжремонтними пробігами по графіку, затвердженому у встановленому порядку, а саме: тролейбус 9-Тр через 200 тис. км. пробігу, а тролейбус 14-Тр через 280 тис. км. пробігу, оскільки тролейбус "шкода 14-Тр є новішою моделлю.

Капітальний ремонт - більш поглиблений ремонт ніж середній (більші об’єми робіт), в якому проводиться заміна вузлів та агрегатів на нові.

Особливу увагу нічні бригади приділяють перевірці рівнів масел в агрегатах, перевірці освітлення, функціонуванню електричних схем, перевірці гальмівних систем та виконанню заявок від водіїв тролейбусів, а також здійснюється миття кожного тролейбуса, який вранці виходить на маршрут.

Статті до теми:

Водії рівненських маршруток не довозять пасажирів до кінцевих зупинок

Шокуюча правда про хамство в рівненських маршрутках

У рівненських тролейбусах з'явились ароматизатори

Джерело: khomko.rv.ua





На правах реклами