Ми у Facebook
09.04.2015, 16:00

Як виправити помилку в Акті цивільного стану

"Я звернулась до Управління Пенсійного фонду оформити пенсію. Моя трудова книжка виписана на дівоче прізвище «Карпінчук». Працівник Пенсійного фонду попросила пред'явити свідоцтво про шлюб, а в ньому моє прізвище пишеться «Карпинчук». У зв'язку з цим у мене не приймають документи. Як виправити цю помилку, куди звернутись?"
Що треба робити в такій ситуації і як внести зміни до актів цивільного стану – роз'яснює начальник відділу ДРАЦС Рівненського міського управління юстиції Галина Давидюк.

Для того щоб виправити помилку в акті цивільного стану та отримати нове свідоцтво необхідно подати відповідну заяву до відділу державної реєстрації актів цивільного сану за місцем проживання заявника.

Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї , подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

Громадяни України, а також іноземці і особи без громадянства, які проживають за кордоном, подають аналогічну заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до дипломатичного представництва або консульської установи України.

Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються:

- свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні;

- інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.

Зміни до актів цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного сану за місцем зберігання відповідного актового запису цивільного стану.

Якщо актовий запис цивільного стану, до якого потрібно внести зміни, зберігається в архіві іншого відділу державної реєстрації актів цивільного стану України, то відділ державної реєстрації актів цивільного стану, який прийняв заяву, надсилає відповідний запит до відділу державної реєстрації актів цивільного стану громадян за місцем зберігання актового запису.

У разі зберігання актового запису цивільного стану (метричного запису) у державній архівній установі внесення змін безпосередньо до актового запису (метричного запису) проводиться зазначеною установою за повідомленням відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
У разі відсутності (втрати) актового запису цивільного стану, до якого необхідно внести зміни, розв'язання питання можливе тільки після поновлення втраченого актового запису.

У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території України, цей запис попередньо поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву громадянами України, що проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання громадянина України, яке знаходиться за межами тимчасово окупованої території України.

Питання про внесення змін розглядається у тримісячний строк з дня подання відповідної заяви до відділу державної реєстрації актів цивільного стану .

Після внесення змін до актового запису цивільного стану заявнику повторно видається або надсилається для вручення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем його проживання свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану.

СТАТТІ ДО ТЕМИ:

Чому чоловіки уникають штампа у паспорті

Роз'яснення для рівнян: як провести державну реєстрацію смерті

Як вимушеному переселенцю у Рівному відновити втрачені документи?





На правах реклами