17.05.2018, 10:52
День вишиванки — народне свято з «АТБ»
День української вишиванки — справжнє народне свято. Його понад десять років тому започаткували чернівецькі студенти, які у третій четвер травня прийшли на заняття в українських вишитих сорочках. Зараз таке вбрання популярне не лише в Україні.
Вишиванку із задоволенням вдягають видатні іноземні політичні діячі та зірки. День вишиванки став символом єдності українців і на батьківщині, і у всьому світі. Це день солідарності з тими, хто знаходиться далеко від нас. Далеко — в географічному сенсі, але душею — разом із нами.
«АТБ»: синхронний рух з європейськими лідерами
Як справжнє народне свято День вишиванки вже став частиною корпоративної культури. Особливо це стосується компаній, які провадять діяльність по всій території країни, отже, справді єднають свої великі колективи завдяки регіональному розмаїттю багатої української культури. Одна з таких компаній — національна мережа магазинів-дискаунтерів «АТБ», яка представлена і на Рівненщині. Це 45 тисячний колектив працівників, об’єднаний роботою у 22 областях України. Мережа «АТБ» щоденно обслуговує понад три мільйони покупців у 944 магазинах, що представлені у багатьох населених пунктах всієї України, у тому числі й на Рівненщині.
«Усе розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це обличчя самої мережі «АТБ». Відзначення Дня вишиванки — це вже і наша власна традиція у Рівному та інших містах, яку підтримують працівники мережі. А вони представляють всі регіони нашої країни. День вишиванки — це день єднання українців зі сходу до заходу, з півдня до півночі України. Працівники нашого величезного колективу у цей день можуть напрочуд яскраво виявити власну унікальність. А для компанії це чудова нагода бути ближче до регіональних громад, краще розуміти наших споживачів», — розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
На Рівненщину заходить мережа супермаркетів АТБ
Мережа «АТБ» динамічно розвивається — все частіше її магазини відкривають у західних і південних регіонах України. На мапі «АТБ» з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших. Робота мережі базується на найвищих європейських стандартах контролю якості та обслуговування.
Шанобливе ставлення та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова діяльності національної мережі «АТБ». Але крім підтримки культурних та громадських ініціатив, мережа приділяє значну увагу розвитку місцевої економіки в регіонах присутності. Мережа «АТБ», що представлена у Рівному, орієнтується на співпрацю з місцевими виробниками та постачальниками. Це допомагає підтримати місцевий бізнес, а також скоротити витрати на доставку та рекламу. Завдяки цьому магазини-дискаунтери «АТБ» завжди пропонують покупцям товари за цінами, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Із понад 3 500 товарних позицій на полицях магазинів «АТБ» значна частина продукції вироблена на Рівненщині.
Співвласники «АТБ»: «Є багато підстав для того, щоб пишатися своєю справою...»
Оскільки мережа щоденно обслуговує понад три мільйони покупців по всій країні, в «АТБ» планують впровадити унікальні товарні маркування. Вони не лише допоможуть покупцеві легко зорієнтуватися у географії походження товарів. Нові маркування будуть відображати особливості культури регіону, де вироблена продукція.
«Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але водночас і об’єднує. Тому мережа «АТБ» — а вона представлена у всіх регіонах країни, кожен з яких по-своєму унікальний — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною. Мільйони наших покупців отримають змогу не лише придбати найкращі товари за найвигіднішими цінами. Ми дамо змогу познайомитися з багатством та різноманітністю української культури», — розповіла Румянцева Ірина Станіславівна, директор з торгівлі Західного регіону ТОВ "АТБ-Маркет".
Купівля товарів у найбільшій національній мережі магазинів «АТБ» — внесок у добробут власного регіону.
«АТБ»: синхронний рух з європейськими лідерами
Як справжнє народне свято День вишиванки вже став частиною корпоративної культури. Особливо це стосується компаній, які провадять діяльність по всій території країни, отже, справді єднають свої великі колективи завдяки регіональному розмаїттю багатої української культури. Одна з таких компаній — національна мережа магазинів-дискаунтерів «АТБ», яка представлена і на Рівненщині. Це 45 тисячний колектив працівників, об’єднаний роботою у 22 областях України. Мережа «АТБ» щоденно обслуговує понад три мільйони покупців у 944 магазинах, що представлені у багатьох населених пунктах всієї України, у тому числі й на Рівненщині.
«Усе розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це обличчя самої мережі «АТБ». Відзначення Дня вишиванки — це вже і наша власна традиція у Рівному та інших містах, яку підтримують працівники мережі. А вони представляють всі регіони нашої країни. День вишиванки — це день єднання українців зі сходу до заходу, з півдня до півночі України. Працівники нашого величезного колективу у цей день можуть напрочуд яскраво виявити власну унікальність. А для компанії це чудова нагода бути ближче до регіональних громад, краще розуміти наших споживачів», — розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
На Рівненщину заходить мережа супермаркетів АТБ
Мережа «АТБ» динамічно розвивається — все частіше її магазини відкривають у західних і південних регіонах України. На мапі «АТБ» з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших. Робота мережі базується на найвищих європейських стандартах контролю якості та обслуговування.
Шанобливе ставлення та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова діяльності національної мережі «АТБ». Але крім підтримки культурних та громадських ініціатив, мережа приділяє значну увагу розвитку місцевої економіки в регіонах присутності. Мережа «АТБ», що представлена у Рівному, орієнтується на співпрацю з місцевими виробниками та постачальниками. Це допомагає підтримати місцевий бізнес, а також скоротити витрати на доставку та рекламу. Завдяки цьому магазини-дискаунтери «АТБ» завжди пропонують покупцям товари за цінами, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Із понад 3 500 товарних позицій на полицях магазинів «АТБ» значна частина продукції вироблена на Рівненщині.
Співвласники «АТБ»: «Є багато підстав для того, щоб пишатися своєю справою...»
Оскільки мережа щоденно обслуговує понад три мільйони покупців по всій країні, в «АТБ» планують впровадити унікальні товарні маркування. Вони не лише допоможуть покупцеві легко зорієнтуватися у географії походження товарів. Нові маркування будуть відображати особливості культури регіону, де вироблена продукція.
«Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але водночас і об’єднує. Тому мережа «АТБ» — а вона представлена у всіх регіонах країни, кожен з яких по-своєму унікальний — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною. Мільйони наших покупців отримають змогу не лише придбати найкращі товари за найвигіднішими цінами. Ми дамо змогу познайомитися з багатством та різноманітністю української культури», — розповіла Румянцева Ірина Станіславівна, директор з торгівлі Західного регіону ТОВ "АТБ-Маркет".
Купівля товарів у найбільшій національній мережі магазинів «АТБ» — внесок у добробут власного регіону.
Категорія: Новини > Життя
Автор: Марина САВЧЕНКОПереглядів: 2215вишивка, супермаркет, колектив АТБ, корпоративна культура, АТБ, день вишиванки, суспільство, життя
Інші статті рубрики:
Ракети не вдалося збити: На Львівщині є влучання
Нічна масована атака на Україну не минула безслідно для Львівщини. На щастя, обійшлося без жертв.
переглядів: 245
Порошок був не пральним: На Рівненщині затримали рецидивістку, яка ввозила в Україну прекурсори
Служба безпеки України ліквідувала канал контрабандного ввезення в Україну прекурсорів, з яких виготовляють психотропи.
переглядів: 159
росіяни вдарили по енергооб'єктах: В деяких областях вводять графіки відключень електрики
Укренерго повідомляє про наслідки нічної атаки росіян.
переглядів: 189
5 хвилин на підготовку: максимально швидкий рецепт яблучого пирога до чаю
Що приготувати, коли хочеться смакоту, але багато часу немає? Смачний швидкий пиріг за нашим рецептом!
переглядів: 1219
Уже цього тижня частина християн святкуватиме Великдень
Дізнайтеся усі дати цієї важливої для християн (і не тільки) події.
переглядів: 502