Ми у Facebook
24.07.2018, 09:23

Партнером мережі «АТБ» може стати будь-який покупець

Потужна торговельна компанія наразі пропонує унікальну пропозицію і мешканцям Рівненщини
Знайти стосунки між бізнесом і клієнтом, які б можна було б назвати дійсно партнерськими, доволі складно. Особливо у такій непростій галузі вітчизняної економіки, як торгівля. Втім виключення існують. Одним із них є діяльність мережі «АТБ».

«Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля у цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».



За її словами, мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Її суть полягає у такому: якщо покупець випадково придбав прострочений товар або побачив його в магазині, компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі вартості товару.

«Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, які реалізують у магазинах «АТБ». В цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин з покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Отже, це не формальна «турбота про клієнтів», а повноцінна співпраця, яка вигідна і відвідувачу, і підприємству. Пропозиція «АТБ» дозволяє взяти участь у процесі поліпшення сервісу. До речі, програма «Гарантія свіжості» діє вже не перший місяць. Деякі покупці вже встигли «втягнутися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Проте знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо.



«Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, систему сформували таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично виключено.

Більш того, це підтверджують не тільки працівники магазинів чи вітчизняні галузеві експерти, а й іноземці фахівці. Як відомо, з літа 2017 року маркети «АТБ» проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). Йдеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки, тому тепер якість продукції, яку пропонує мережа магазинів «АТБ», буде підтверджена ще й на міжнародній арені.



Тож компанія займається вдосконаленням власної роботи на багатьох рівнях: світовому, внутрішньому, фаховому, лабораторному тощо. Крім того, ідея використати експертний потенціал звичайних покупців була вельми прогресивною. Тепер для кожного з нас це буде додатковою гарантією для впевненості в якості товарів та справжнім партнерством із відомою компанією. А народних «ревізорів» у «АТБ» завжди вистачає: щодня в магазинах мережі купують товари понад 3,5 млн наших співвітчизників.





На правах реклами