Як повернути гроші за не якісні послуги (+ПОРАДИ)
Краса чи здоров’я: Які перукарні та салони Рівного дбають про стерильність
- безоплатного усунення недоліків
- зменшення ціни послуги, що надається
- виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
1. Зверніться до адміністрації салону.
2. Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
3. Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/ або
4. Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.
Виникає питання: як довести факт обслуговування, адже не в усіх салонах надають квитанції про оплату послуг?
Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після - сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки.
Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження.
Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.
Пам’ятайте свої права і відстоюйте справедливість.

неякісні послуги, права споживачів, неякісні послуги, салон краси
Як приготувати літній напій: рецепт, що врятує у спеку

У спекотну пору року особливо хочеться чогось освіжаючого, легкого й водночас смачного. Літній напій має не лише втамовувати спрагу, а й дарувати відчуття прохолоди й енергії.
переглядів: 207
Як хмарні сервіси та IP-телефонія змінюють підходи до управління кол-центрами

За даними NUACOM, у 2024 році близько 75% кол-центрів вже перейшли на IP-телефонію, що дозволило знизити витрати до 30% та покращити якість дзвінків на 40%. Крім того, ринок хмарних контакт-центрів у 2024 році оцінювався в $31,2 млрд і прогнозується, що до 2034 року він зросте до $222,9 млрд. Дізнайтесь, як віртуальна АТС трансформує кол-центр та робить його гнучким, масштабованим та ефективним.
переглядів: 227
Українці зможуть скаржитися на владу у застосунку "Дія"

Незабаром у мобільному застосунку "Дія" буде запущена нова функція, яка дозволить українцям залишати голосові та текстові скарги на роботу державних органів.
переглядів: 362
Лептоспіроз: як уберегтися від небезпечної хвороби влітку

Літо — це не тільки пора відпочинку біля водойм, а й час підвищеного ризику зараження лептоспірозом. Рівненська міська рада та Управління охорони здоров'я м. Рівне застерігають мешканців про небезпеку цієї інфекційної хвороби та надають рекомендації щодо профілактики.
переглядів: 357
Вступна кампанія 2025: рівненським абітурієнтам розповіли як подавати заяви на вступ та що таке пріоритетність?

Усі учасники основної сесії Національного мультипредметного тесту (НМТ), які проходили тестування з 17 травня по 20 червня, вже отримали свої результати. Як повідомив перший заступник голови Рівненської ОДА Сергій Подолін, бали за шкалою 100–200 доступні у персональних кабінетах абітурієнтів.
переглядів: 345