Страхові виплати пасажирам від нещасних випадків на транспорті збільшено вдвічі

Уряд підтримав ініціативу Міністерства інфраструктури України вдвічі збільшити розмір страхового платежу за обов'язковим особистим страхуванням від нещасних випадків на транспорті.

Відповідне рішення закріплене постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 146 «Про внесення змін до Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті». Про це повідомляє Урядовий портал.

Відтак, страхова сума для кожного застрахованого зросла з 3000 до 6000 неоподаткованих мінімумів: зі 51 тис грн. до 102 тис. грн.

Страхування поширюється на пасажирів залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного та електротранспорту (крім внутрішнього міського) під час поїздки або перебування на вокзалі, в порту, на станції, пристані.

Розмір страхового тарифу за обов’язковим особистим страхуванням водіїв на залізничному, автомобільному та електротранспорті при цьому складатиме 0,18% страхової суми за кожного застрахованого.

Зазначимо, що прийняттям цього рішення Уряд привів розмір страхової суми зі страхування від нещасних випадків на транспорті у відповідність до рівня, що відповідає сьогоднішнім реаліям щодо вартості медичної допомоги (реабілітації) постраждалим, поховання загиблих, матеріальної компенсації у зв`язку з втратою годувальника в аваріях та дорожньо-транспортних пригодах на транспорті.

Loading

Не пропускайте важливі новини Рівненщини Читайте ОГО у Google News
Підписатися
Поділитися:

Головні новини

Прокрутка до верху